Igor Wisniewski Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Zdecydowalem założyć tuleje. Hak myślicie dobra decyzja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 a co z cylidrem ?w jakim stanie ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Wisniewski Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 No pierścień pękł i porysal cylinder troche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 no nicasil lepiej odprowadza ciepło, ble ble ble można poczytać w necie, jak byś chciał nowy to do Czech można wysłać cylek , chociaż taki nakładany to syf znajomemu w yz 2 tygodnie wytrzymał... lepiej kupić nowy cylinder, a tuleja wszyscy narzekają marudzą a większość i tak na tulei jeździ, ja osobiście nie mam zastrzeżeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Wisniewski Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Jak pojezdze trovhe na tej tuleji i napisze wam czy dobrze sie jeździ czy nie wwytrzymała moiej jazdy :p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 KMX to takie lajt enduro wiec jeżeli używasz motor zgodnie z jego przeznaczeniem to czemu ma nie dać rady, ja na swojej kawie latam po lesie, hałdzie, torze i jestem zadowolony nic się nie dzieje mocy nie traci jak się zagrzeje. Temperatury tez nie przekracza. jedyne o czym musisz pamiętać to o dobrym dodarciu, tuleje dociera się dłużej niż nicasil. Musisz zrobić troszkę bogatsza mieszankę i nie pałować, odkręcać gaz w pełnym zakresie obrotów silnika ale nie odkręcać go gwałtownie i nie utrzymywać długo wysokich obrotów silnika, napewno robić czeste przerwy w jezdzie, podczas docierania w silniku może panować wyższa temperatura. Ja jak docierałem to wypaliłem 3 baki paliwa, pierwszy delikatnie, drugi mniej delikatnie i ostatni to już prawie normalna jazda. A kolejne to już ogień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.