Damian Niemiec Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Witam. Od dłuższego czasu mam problem z ww. motocyklem. W zakresie obrotów od ok 3-5 tyś jest tak jakby przerwa w przyśpieszaniu, czuć i słychać po silniku ze coś go dławi ( na biegu jałowym wkręca się tak jak powinien, gorzej przy obciążeniu). Gaźniki były czyszczone ultra dźwiękowo i przeprowadzono synchronizację. Moje pytanie czy wina może leżeć w czujniku położenia przepustnicy i jak go ustawić poprawnie (był demontowany do czyszczenia gaźników), bądź czy też szukać winy w przepustnicach? Kończą mi się pomysły. Prosiłbym o jakąś pomoc:) dodam ze na filtrze powietrza K&N ta ,,dziura jest większa" niż przy oryginalnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 TPS - detale takie jak zmiany rezystywności i sposób montażu w serwisówce.Miernik i do dzieła .Najprawdopodobniej masz zły skład mieszanki roboczej lub zły poziom paliwa w komorze pływakowej. Pierwszy regulujesz położeniem iglicy ,drugi sprawdzasz podpinając węzyk do spustu w komorze pływakowej.Komin oryginał czy przelot ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian Niemiec Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Wszystko jest w oryginale. Poziom paliwa był ustawiany zgodnie z serwisówką i później sprawdzane jeszcze wężykiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zbadaj ten TPS miernikiem z tesko za 10zł. Mierzysz rezstancję i liniowośc jej zmian potem porónujesz z serwisówką .SPrawdź czy dziura występuje przy jeździe z otwartym wlewem do baku .Sprawdź czy wszystkie kapturki od synchro są na miejscu i czy nie ma lewego powietrza - psiknij samostartem w gaźniki (od zewnątrz ) - silnik nie powinien reagować . Potem pobaw się połozeniem iglicy na przepustnicy podciśnieniowej (zacznij od zubożenia - ząbek w dół bo w teorii K&N powinien stawiac większy opór a jesli na większym oporze przepływu masz większa dziurę tzn. dziura bierze się ze zbyt bogatej mieszanki - trzeba ją zubożyć ).Moze inaczej - jak jeździło przed regulacją i co zostało zmienione ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian Niemiec Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 (edytowane) Nie mogę znaleźć informacji jaką rezystancję powinien mieć ten czujnik. Wszystkie przewody podciśnienia i odpowietrzania wraz z przewodami paliwa były sprawdzane. Ja osobiście przed regulacją nie jeździłem było to jeszcze w tamtym roku jesienią o ile dobrze kojarzę. Znajomy jeździł tak cały zeszły rok, ale mi to nie daje spokoju bo już trochę o tym myślę i mam marzenie, że w końcu dojdę co to się dzieje. W czasie garażowania były robione zawory, czyszczenie gaźników, wymiana filtra powietrza, paliwa( filtr paliwa miał większą średnicę do podłączenia przewodów, ale na silę weszło).Na wiosnę była powtórka z czyszczenia gaźników tym razem ultra dźwiękowo(ponoć to miało być przyczyną) jeszcze raz synchronizacja ustawianie składu mieszanki i ten czujnik TPS( był wykręcany do czyszczenia gaźników i teraz nie mogę znaleźć informacji jak go ustawic -proces ustawiania znam, tylko nie mam odpowiednich wartości do tego) Dodam jeszcze, że jest nieszczelność w układzie wydechowym pomiędzy kolektorami a tłumikiem środkowym. (Ponoć w 4t nie ma to dużego znaczenia, ale lepiej zaznaczyć) Wszystkie informacje odnośnie składu mieszanki i poziomu paliwa brałem z Autodaty. Edytowane 4 Kwietnia 2014 przez Damian Niemiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Nie mogę znaleźć informacji jaką rezystancję powinien mieć ten czujnik. Wszystkie przewody podciśnienia i odpowietrzania wraz z przewodami paliwa były sprawdzane. Ja osobiście przed regulacją nie jeździłem było to jeszcze w tamtym roku jesienią o ile dobrze kojarzę. Znajomy jeździł tak cały zeszły rok, ale mi to nie daje spokoju bo już trochę o tym myślę i mam marzenie, że w końcu dojdę co to się dzieje. W czasie garażowania były robione zawory, czyszczenie gaźników, wymiana filtra powietrza, paliwa( filtr paliwa miał większą średnicę do podłączenia przewodów, ale na silę weszło). Na wiosnę była powtórka z czyszczenia gaźników tym razem ultra dźwiękowo(ponoć to miało być przyczyną) jeszcze raz synchronizacja ustawianie składu mieszanki i ten czujnik TPS( był wykręcany do czyszczenia gaźników i teraz nie mogę znaleźć informacji jak go ustawic -proces ustawiania znam, tylko nie mam odpowiednich wartości do tego) Dodam jeszcze, że jest nieszczelność w układzie wydechowym pomiędzy kolektorami a tłumikiem środkowym. (Ponoć w 4t nie ma to dużego znaczenia, ale lepiej zaznaczyć) Wszystkie informacje odnośnie składu mieszanki i poziomu paliwa brałem z Autodaty. Tylko serwisówka . W autodacie jest masa błędów . Ten pseudo katalog to jest jedna wielka mina - niby od reki informację masz a juz starciłem przez to gówno pół dnia i to nie raz. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian Niemiec Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 To w takim razie ma ktoś serwisówkę do tego modelu? bo nie mogę nigdzie znaleźć na necie, ustawiłbym/ sprawdził dane z tymi co mam, może faktycznie jest coś inaczej jak ustawiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.