ketchupvfr Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 do tej pory sprzęt był raczej traktowany delikatnie, tylko czasem w pióro - jazda golasem nie pozwala raczej na rozwinięcie prędkości którą bym mógł osiągnąć z owiewkami - no i niestety przy takiej jeździe zużycia oleju nie stwierdzono, wymieniam co 10k, jeżdże na półsyntetyku.ten sezon jest troche inny częściej goszczę pod czerwonym, więc się zobaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Ketchup widze, że Twoja VFR wygląda dość nietypowo, podeślij jakieś zdjęcie na maila bądź PW :buttrock: Jaki przebieg ma Twoja VFR?Moja przy przebiegu 130 000 troche oleju łyka, ale nie są to jakieś straszne ilości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 ale ze mnie glupi glupek, po dolewce i nastepnych 600 km nie wziol prawie nic oleju i to byla dla mnie zagadka, dopuki nie skojarzylem pewnego faktu:a mianowicie poprzednio jak zmienialem olej, zmienilem filtr i zalalem do polowy stanu w okienku, potem pojechalem, a przeciez do filtra wchodzi jeszcze kupe oleju i stad pewnie wydawalo mi sie ze tak strasznie duzo go ubylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Do filtra wchodzi 0.2-0.3l oleju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 mimo to jest roznica. co innego branie 0,5l/1000km a 0,35l/1000km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 mimo to jest roznica. co innego branie 0,5l/1000km a 0,35l/1000km. To co napisałem było bardzo orientacyjne, mniej więcej tyle wsiąkał filtr w GS400 i VFRce. U ciebie może być i nawet te 0,5l. Ja tam bym się nie przejmował na wyrost. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 toz ja sie wlasnie przestalem przejmowac a rzeczywiscie ten filtr to do wiekszosci motocykli na rynku pasuje i sadze ze miesci sie w nim wlasnie ok 0,2-0,3l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasiliy Opublikowano 20 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2004 Wrocilem wlasnie z podrozy po bieszczadach i roztoczu - lacznie 650 km - i chyba odkrylem czemu mi bierze ten olej. Jak mi bylo wiadomo moto nie dymi, a olej bralo co wydawalo mi sie dziwne. Zauwazylem ze prawy cylinder mi sie poci, a raz z ranka zarzucilo swiece nagarem i zadymilo - wlasnie na prawym cylindrze. Najprawdopodobniej (mam wielka nadzieje) ze chodzi tylko o uszczelke a nie o pierscienie czy uszczelniacze. Wszystko na to wskazuje. OBY ! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2004 U mnie w Suzuki GS400 potężne zużycie oleju a w zasadzie jego znikanie powiązane było ze zmęczonymi oringami uszczelniającymi kanały olejowe w cylindrze i głowicy. Po ich wymianie i wymianie uszczelniaczy zaworowych zużycie oleju spadło do zera a ciśnienie sprężania osiągneło prawie 12.8 na obu garach, aż mi się w to wierzyć nie chce :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Wszystko zależy od tego jak się jezdzi. Jeśli ktoś ostro pałuje to nie ma się co dziwić że sprzęt będzie wciągał mu olej... to jest tak jak ze spalaniem paliwa przez motocykl... jeden przejedzie daną trase i spali mu 5l a innemu 8l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.