figo1988 Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Witajcie, Jestem nowym uzytkownikiem forum a takze swiezo upieczonym posiadaczem cruisera Pioneer Nevada 125ccm a juz na starcie mam z nim problem. Otoz chodzi o to, ze nie odpala ze starteru elek. oraz gdy odpale go z popychu (za entym razem) to obroty sa slabiutkie aczkolwiek gdy go troche pokrece, to jest ok, tylko, ze przez chwile. A to dlatego przez chwile, bo gdy chce zeby pochodzil i zmieniam bieg na luz to gasnie i dlatego zwracam sie do was z pytaniem co jest nie tak? Pragne nadmienic, ze wykonalem pare czynnosci, ktore moglyby pomoc - z informacji moich znajomych, glownie - aczkolwiek nei pomogly. Byly to: naladowanie akumulatora, wymiana swiecy i wymiana regulatora napiecia. Niestety, tak jak napisalem wyzej nic to nie pomoglo. Tak wiec co moze byc przyczyna? PS. Przepraszam za nieuzywanie polskich znakow, ale niestety moja klawiatura ich nie obsluguje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Najpierw czyta się regulamin. Potem wędruje do powitalni a dopiero później zakłady tematy. Co do problemu, wymiana regulatora według widzi mi się jest bzdurą ogólenie. Jest diagnostyka tego elementu, która powie czy jest potrzeba wymiany czy nie.Gaźnik do czyszczenia i regulacji i wypada sprawdzić lu zzaworowy jeśli nie wiesz kiedy było to robione. Jak Ci sie nie chce bawic z gaźnikiem to nowy u Ciebie kosztuje 34 funty.Kupiłeś nowy czy używkę? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figo1988 Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Wybacz, juz to uczynilem :) Regulator wymienilem z polecenia znajomego mechanika - ktory mieszka w Polsce niestety i nie mogl zobaczyc co i jak. Powiedzial, ze na 90% to wina regulatora, wiec go wymienilem dlatego. Jezeli chodzi o gaznik, to moglbym sie pobawic, bo chce sie uczyc aczkolwiek czy to bardzo skomplikowane? PS. Motocykl byl uzywany i gdy go kupowalem to wszystko bylo ok, jezdzil, odpalal z elektryki za 1 razem PS 2. Zapomnialem dodac a to raczej jedna z wazniejszych rzeczy, ze na swiecy nie ma iskry w ogole i dlatego wymienilem regulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Regulator nie jest odpowiedzialny za iskrę i faktycznie pominąłeś baaardzo istotny aspekt.W takim razie schemat elektryczny bo nie bardzo wiem jak ma rozwiązane ładowanie i układ zapłonowy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figo1988 Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 (edytowane) Po prostu zrobilem tak, jak mnie poinstruowano a ze zle to inna sprawa:) Wlasnie probowalem znowu go odpalic - przez chwile tak jakby zalapywal i chcial odpalic ale po kilku probach juz przestal i tylko kreci.. edit. nadmienie raz jeszcze ze z popychu zapala i mozna przejechac troche ale jak spadna obroty za nisko to gasnie Edytowane 30 Marca 2014 przez figo1988 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figo1988 Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Podbijam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.