Skocz do zawartości

Silnik mineralli dławi się/przerywa POMOCY! ;/


NightRider5
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich motocyklistów i tych którzy chcą kiedyś usiąść na moto.Jest to mój 1 temat więc jeżeli coś źle zrobiłem proszę mi powiedzieć aby ten błąd naprawić, dobra koniec tej gadaniny przejdźmy do rzeczy.

setup:

-Gaźnik 16mm dellorto

-Karbonowa membranka

-Wał top

-Tłok vertex

-Cylinder Top perfomance 50

-Wydech gianelli

-Oryginalne przełożenia zębatek.

jeżeli dobrze pamiętam dysza 97 iglica jest mniej więcej na środku

Dozownik dobrze podaję nie za dużo nie za mało.

Problem polega na tym że na 1 i 2 jest ok czasami go muli ale jak wejdzie na obroty to wyrywa , a gdy wrzucę 3 i jadę z wolnych obrotów długo się rozkręca i ciężko , na 4 wgl ma dziurę obrotową daję manetkę rozpędza się do ok 6k obrotów i strzela tłumik jakby miał odcinke na 5 i 6 to samo co zrobić v max na 6 to 60km/h więcej nie mogę bo przerywa i strzela co zrobić pomocy :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku niema raczej regulacji zaplonu, wiec moze jakas awaria ukladu elektrycznego. Ostatnio robilem przy motorku z takim silnikiem i uszkodzona byla cewka w statorze.

Trzeba dobrze ustawic gaznik,

Jaki kolor ma swieca? Jest zalana czy sucha?

Sprawdz jeszcze kruciec ssacy czy nie jest pekniety (ostatnio tez z tym mialem problem)

Edytowane przez Ziuteek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruciec na pewno nie jest pęknięty szczelny zero prześwitu , zapłon chyba da się ustawić z tego co pamiętam są narysowane kreski i wobec nich ustawić, cewka? hmm nie możliwe bo na wolnych i od 1 do 3 kręci max obroty :( jakby cewka to by nwm czy wgl zapalał iskry by nie miał bo miałem tak przy ws'ce wcale iskry nie było. Jutro dam znać jaka świeca gaźnik mi się wydaję może dysze mniejszą nwm ;c wiem że gaźnik oryginał bo to silnik rieju rr sport edition z 06r tyle że w innej ramie trzymam silnik też super moto ^^ Jeżeli nie dojde spróbuje nagrać i jakoś wrzucić film z jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruciec na pewno nie jest pęknięty szczelny zero prześwitu , zapłon chyba da się ustawić z tego co pamiętam są narysowane kreski i wobec nich ustawić, cewka? hmm nie możliwe bo na wolnych i od 1 do 3 kręci max obroty :( jakby cewka to by nwm czy wgl zapalał iskry by nie miał bo miałem tak przy ws'ce wcale iskry nie było. Jutro dam znać jaka świeca gaźnik mi się wydaję może dysze mniejszą nwm ;c wiem że gaźnik oryginał bo to silnik rieju rr sport edition z 06r tyle że w innej ramie trzymam silnik też super moto ^^ Jeżeli nie dojde spróbuje nagrać i jakoś wrzucić film z jazdy.

Rózne sa awarie cewek, nie tylko taka ze wogole niema iskry.

 

Regulacja gaznika nie odbywa sie tylko za pomoca dyszy, reguluje sie takrze za pomoca iglicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zerkałem do zapłonu zmieniłem gaźnik na 14mm dellorto i jeszcze gorzej jest , może dysza 97 za mała jest? bo gdy odkręciłem na 14mm to wkręcił się na obroty ale jak go trzymałem na maksa po chwili przygasał i znów jak złapał benzynę to kręcił? a może cewka jak się nagrzeje to pada? nwm bo tak za każdym razem, No a w 16mm mam dyszę 97 o wiele większą i lepiej chodzi może faktycznie zapłon

Edytowane przez NightRider5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...