JanuszK30 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 dopuszczalne, wszystko w normie bierz pod uwagę niedoskonałość miernika, trudność utrzymania obrotów na stałym poziomie oraz mniejsza precyzję stabilizacji napięcia przez taki rodzaj regulatorów w porównaniu z regulatorami alternatorów obcowzbudnych Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zucio1 Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Dzieki-uspokoiłeś mnie, pozostaje mi tylko przekazanie Wam schematu przerywacza do oceny.Problemów z odpaleniem chyba muszę szukać w akumulatorze - ma 2 sezony i w drugim był permanentnie niedoładowywany aż do wymiany regulatora. Potem doprowadziłem do ubytku elektrolitu (3 miechy stał niedoładowywany) do tego stopnia, że jedna cela ledwo się podniosła (zasiarczenie). Obawiam sie, że sam doprowadziłem aku do takiego zniszczenia i teraz będę musiał ponieść wydatek na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Po tym co napisałeś to ewidentnie aku klęczy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Dzieki-uspokoiłeś mnie, pozostaje mi tylko przekazanie Wam schematu przerywacza do oceny.Problemów z odpaleniem chyba muszę szukać w akumulatorze - ma 2 sezony i w drugim był permanentnie niedoładowywany aż do wymiany regulatora. Potem doprowadziłem do ubytku elektrolitu (3 miechy stał niedoładowywany) do tego stopnia, że jedna cela ledwo się podniosła (zasiarczenie). Obawiam sie, że sam doprowadziłem aku do takiego zniszczenia i teraz będę musiał ponieść wydatek na nowy.To wydaj niecałą stufkę więcej i wyposaz sie w Yuasę . Chcąc-niechcac w serwisie niejednokrotnie sprawdziłem podatność tej marki na totalne rozładowanie , odparowane wody z celi ,udary prądowe i odporność mechaniczną . Są warte tych kilkudziesięciu złotych więcej. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zucio1 Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 (edytowane) Witam ponownie, po zdjęciu zbiornika zrobiłem zdjęcia przerywacza: Kabel czarny dochodzi do pinu E, brązowy jasny do pinu B, a brązowo - biały do pinu L (górny).Jak robiłem pomiar na włączonej stacyjce, to pomiędzy czarnym (E) a brązowym jasnym (B) jest napięcie ok.12,7V.Napięcie między pinami E i L oraz B i L pojawia się jak włączam przełąacznikiem kierunkowskazy.Najlepsze jest to, że po zdjęciu baku i potem po założeniu go nie słychać już klikania przerywacza po włączeniu stacyjki.Przy okazji odkręciłem dwa mocowania czarnych kabli (pewnie masa) w miejscach pod bakiem(jedno do ramy drugie do korpusu silnika), przeczyściłem i skręciłem ponownie.Co do aku, to za sprzęt marki "moto" dałem też jakąś stówkę. Edytowane 23 Marca 2014 przez zucio1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.