Skocz do zawartości

Przerywacz kierunkowskazów


zucio1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dopuszczalne, wszystko w normie bierz pod uwagę niedoskonałość miernika, trudność utrzymania obrotów na stałym poziomie oraz mniejsza precyzję stabilizacji napięcia przez taki rodzaj regulatorów w porównaniu z regulatorami alternatorów obcowzbudnych

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki-uspokoiłeś mnie, pozostaje mi tylko przekazanie Wam schematu przerywacza do oceny.

Problemów z odpaleniem chyba muszę szukać w akumulatorze - ma 2 sezony i w drugim był permanentnie niedoładowywany aż do wymiany regulatora. Potem doprowadziłem do ubytku elektrolitu (3 miechy stał niedoładowywany) do tego stopnia, że jedna cela ledwo się podniosła (zasiarczenie). Obawiam sie, że sam doprowadziłem aku do takiego zniszczenia i teraz będę musiał ponieść wydatek na nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki-uspokoiłeś mnie, pozostaje mi tylko przekazanie Wam schematu przerywacza do oceny.

Problemów z odpaleniem chyba muszę szukać w akumulatorze - ma 2 sezony i w drugim był permanentnie niedoładowywany aż do wymiany regulatora. Potem doprowadziłem do ubytku elektrolitu (3 miechy stał niedoładowywany) do tego stopnia, że jedna cela ledwo się podniosła (zasiarczenie). Obawiam sie, że sam doprowadziłem aku do takiego zniszczenia i teraz będę musiał ponieść wydatek na nowy.

To wydaj niecałą stufkę więcej i wyposaz sie w Yuasę . Chcąc-niechcac w serwisie niejednokrotnie sprawdziłem podatność tej marki na totalne rozładowanie , odparowane wody z celi ,udary prądowe i odporność mechaniczną . Są warte tych kilkudziesięciu złotych więcej.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, po zdjęciu zbiornika zrobiłem zdjęcia przerywacza:

54676e10617c1074m.jpg

3e008be690895c8em.jpg

91a754421052d204m.jpg

 

Kabel czarny dochodzi do pinu E, brązowy jasny do pinu B, a brązowo - biały do pinu L (górny).

Jak robiłem pomiar na włączonej stacyjce, to pomiędzy czarnym (E) a brązowym jasnym (B) jest napięcie ok.12,7V.

Napięcie między pinami E i L oraz B i L pojawia się jak włączam przełąacznikiem kierunkowskazy.

Najlepsze jest to, że po zdjęciu baku i potem po założeniu go nie słychać już klikania przerywacza po włączeniu stacyjki.

Przy okazji odkręciłem dwa mocowania czarnych kabli (pewnie masa) w miejscach pod bakiem(jedno do ramy drugie do korpusu silnika), przeczyściłem i skręciłem ponownie.

Co do aku, to za sprzęt marki "moto" dałem też jakąś stówkę.

Edytowane przez zucio1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...