Kost3k Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Siema. Dzisiaj w mojej suzuki robi się remont, kupiłem, tłok WOSSNERA 55.45 i oczywiście komplet top end, zrobiony został też szlif cylindra (NIE ma tam wbitej tulei, goły cylinder). A więc teraz moje pytanie brzmi... 1. Jaki olej lać żeby się moto dobrze dotarł i w jakich ilościach ? (dozowanie na np. 5 czy 10 litrów benzyny) 2. Jak i ILE CZASU go docierać ? Nie gadać mi tylko jakichś głupot że od 500 do 1000 KM bo nawet ja, laik w tych sprawach, wiem że po tylu KM to się drugi tłok wstawia i w full cross to się nie liczą KM tylko mtg i nie mówić że 30 min... bo w to też raczej nie uwierzę. Z góry dzięki za pomoc ;) KOST3K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockstar Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 olej taki jak zawsze lejesz wyjezdzij bak tak na spokojnie,, a po baku palnik na maxa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kost3k Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 myślę że ten olej co lałem, to tandeta ;p a co powiecie o oleju CASTROL POWER1 2T RACING ?na pewno tylko jeden bak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockstar Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 olej jest dobry latam na takim problemu nie ma .. jeden bak :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kost3k Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Ja lałem do tej pory Orlenoski do 2t ale on chyba nie jest za dobry :-( a jak dozujesz ? I jakie masz Moto :-P ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockstar Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 orlen to raczej tylko jak nie ma fullsyntetyka pod ręką ja mieszam 40:1 tj 25ml na litr czasem 28ml na litr a jak ostry palnik ma być to tak jak sewis każe 33ml na litr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kost3k Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Wielkie dzięki za pomoc :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockstar Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 moto to RM 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kost3k Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Ale nadal nie wiem ile lać na dotarcie :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockstar Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 he :) jak juz tak chcesz wiecej oleju przy docieraniu to wybierz opcje 33 ml na litr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kost3k Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Od nadmiaru oleju nic się nie stanie, co nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockstar Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 he .. ;) przytyjesz nic się nie bój . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kost3k Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Ale do tego jednego baku to ja nie jestem pewien :-P może ktoś jeszcze się wypowie :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 (edytowane) Siema. Dzisiaj w mojej suzuki robi się remont, kupiłem, tłok WOSSNERA 55.45 i oczywiście komplet top end, zrobiony został też szlif cylindra (NIE ma tam wbitej tulei, goły cylinder). A więc teraz moje pytanie brzmi... 1. Jaki olej lać żeby się moto dobrze dotarł i w jakich ilościach ? (dozowanie na np. 5 czy 10 litrów benzyny) 2. Jak i ILE CZASU go docierać ? Nie gadać mi tylko jakichś głupot że od 500 do 1000 KM bo nawet ja, laik w tych sprawach, wiem że po tylu KM to się drugi tłok wstawia i w full cross to się nie liczą KM tylko mtg i nie mówić że 30 min... bo w to też raczej nie uwierzę. Z góry dzięki za pomoc ;) KOST3K. Nie rozumiem, jak niema tuleii to jak zrobiles szlif cylindra? Zrobiles szlif w aluminium? Edytowane 17 Marca 2014 przez Ziuteek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kost3k Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 (edytowane) Yyy chyba tak :-D bo to mechanik robi ja jesteś zielony Jednak jest żeliwna tuleja :-) Mam jeszcze 3 pytanie, co może być że jak jadę na niskich obrotach i raptowanie dodam gazu to go muli, ale tylko chwilę i potem znowu normalnie jedzie. Edytowane 18 Marca 2014 przez Kost3k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.