Alaindelon Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Witam forumowiczów! Drodzy Państwo,jakiś czas temu zakupiłem Kawasaki GPZ 500 S z 1989r. z udokumentowanym przebiegiem 23000 km, przywiezione z Austrii. Stan jak na zdjęciu.Motorek cudo, był tylko jeden problem - dość konkretnie zalewał lewy cylinder. Ale rozebrałem gaźnik i okazało się, że przez paprochy pływak się nie domykał.Poskładałem wszystko do kupy, pale maszynę, a tu pierdut! Coś strzeliło i rozrusznik przestał obracać wałem. Zdjąłem dekiel, oczywiście nie spodziewałem się oleju w zapłonie, zalałem cały garaż. Po kilku przeczytanych postach na forum udało mi się zdjąć magneto. Okazało się, że tuleja, która powinna być połączona z zębatką została od niej oddzielona. Prawdopodobnie było to spowodowane luźnym łańcuszkiem. Pospawałem zębatkę TIGiem, poskładałem wszystko do kupy, zalałem olej, kupił "piątkę" paliwa, zalałem i palę maszynę.Rozrusznik 2 razy obrócił, po czym zachował się tak, jakby brakowało prądu, czyli stanął. Kontrolki pogasły. Próbowałem nawet podpinać pod samochodowy akumulator. To samo. Oglądam wszystko dookoła, a tu z gaźnika ciurem moja "piątka" spiernicza, a pod maszyną już spora kałuża. Okazało się, że kranik w ogóle nie trzyma, nawet na OFF i nawet przez zaworek podciśnieniowy kapie paliwo. No i chciałem zapytać, czy ktoś może wie czym mogą być spowodowane te problemy z odpaleniem maszyny, bo nie mam żadnego pomysłu. Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Uszczelnij kranik, gaźniki, wymień świece (w tej kolejności) i będziesz dalej śmigał. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 zastanawia mnie tak z ciekawości, którą tuleję z jaką zębatką pospawałeś... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alaindelon Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Zębatkę napędzającą magneto z tuleją, która do owego magneta wchodzi, bo wcześniej przy próbie rozruchu obracała się zębatka, a magneto nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.