Skocz do zawartości

CB400N 1983


enduromaster
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich po długiej nieobecności :flesje:

 

kupiłem skarbonkę :D

 

Honde CB400N/T Eurosport, z dowodu 1983r

 

w zasazdzie co jedynie zauważyłem to luźny łańcuszek pompy oleju, w zasadzie to tak mi się wydaje, kółka są zdrowe, tylko że ma luz jakiś 1cm jak się nim pomerda np śrubokrętem, dzwinych dźwięków nie zauwazyłem, bym rzekł że silnik pracuje jak nowy

 

wymienic ten łańcuszek czy tak ma być luźno ? nie widzę możiwości żeby spadł z zębatek

całość obadałem przez bagnet, póki co silnik suchy więc wole poczekać z rozkręcaniem

 

 

btw, poziom oleju w tym modelu się sprawdza tak jak wszędzie ? tzn z wykręconym bagnetem dołożnym do gwintu ?

 

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...