enduromaster Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 witam wszystkich po długiej nieobecności :flesje: kupiłem skarbonkę :D Honde CB400N/T Eurosport, z dowodu 1983r w zasazdzie co jedynie zauważyłem to luźny łańcuszek pompy oleju, w zasadzie to tak mi się wydaje, kółka są zdrowe, tylko że ma luz jakiś 1cm jak się nim pomerda np śrubokrętem, dzwinych dźwięków nie zauwazyłem, bym rzekł że silnik pracuje jak nowy wymienic ten łańcuszek czy tak ma być luźno ? nie widzę możiwości żeby spadł z zębatekcałość obadałem przez bagnet, póki co silnik suchy więc wole poczekać z rozkręcaniem btw, poziom oleju w tym modelu się sprawdza tak jak wszędzie ? tzn z wykręconym bagnetem dołożnym do gwintu ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.