bully Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Czytam i czytam fora ale doczytać się nie mogę, jaka jest najlepsza opcja przywrócenia głowicy CRF 450 '03 do ładu? Wytrzaskane śą gniazda zaworów ssących, lewy już podparty na płytce szlifowanej poniżej 1mm !!Naprawa raczej nie realna, wymiana samych zaworów bez sensu, czyli zostaje kupno dobrej używki bądz całego nowego kompletu, cena??Domyślam się, żę pewnie sam odpowiedziałem sie na pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi460 Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Sam sobie odpowiedziałeś :) Nic innego się nie opłaca robić. Kup dobrą używkę no chyba że Cię stać na nowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Nie wiem jak z cena uzywek ale nówka w porównaniu do yz400 (750USD) jest w promocyjnej cenie - jedyne 290USD . Nieuzbrojona .Zaworki Ex 40 IN 50 USD , spręzyny 8 USD/szt .Możliwe że w aso hondy dostaniesz podobne ceny + yebany VAT (tak czy inaczej) . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 nie ma tak źle, wczoraj znalazłem trochę czasu i wyjąłęm zawory z głowicy, zawory są masakrycznie wyp..ne, także wystarczy wymienić same zawory i powinno na płytkach wrócic do normalnych wymiarów. Nie zaszkodzi chyba jak wydechy będą tytanowe a ssące stalowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Jak Cie czytam to bezwzględnie wszystkie stalówki :laugh: Z tytanem sobie bidy narobisz jak ci grzybek wpadnie przez tłok do silnika po przekroczeniu dopuszcalnej liczby mth . Spręzyny tez muszą byc mocniejsze.W tych sprzętach głowice nie powinno a NALEŻY wyremntować po określonej liczbie mth . Stalowe zawory sa mniej wrażliwe na przekroczenie czasu stad moja porada . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.