c64club Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 (edytowane) Kupiłem sobie ten wynalazek, nawet w miarę na chodzie, ale brakuje mi jednej informacji. Czy szyba w tym pojeździe jest hartowana, klejona na folie itp czy też "w razie W" rozłupie się na zestaw sztyletów?W moich warunkach informację tę mogę zdobyć jedynie w sposób, w jaki Schroddinger może ocenić stan kota :) Ale wtedy będzie już nieprzydatna. Wolałbym zachowac oryginalną szybę (płaska, klimatyczna i pasująca), ale jeśli nie jest bezpieczna, wymieniłbym ją na maluchową albo inną podobnej szerokości. Ma ktoś wiedzę na ten temat? Ewentualnie czy ktoś ze znajomością niemieckiego mógłby o to wypytać forowiczów http://www.simson-moped-forum.de/ lub innego? Edytowane 6 Marca 2014 przez c64club Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Kupiłem sobie ten wynalazek, nawet w miarę na chodzie, ale brakuje mi jednej informacji. Czy szyba w tym pojeździe jest hartowana, klejona na folie itp czy też "w razie W" rozłupie się na zestaw sztyletów?W moich warunkach informację tę mogę zdobyć jedynie w sposób, w jaki Schroddinger może ocenić stan kota :) Ale wtedy będzie już nieprzydatna. Wolałbym zachowac oryginalną szybę (płaska, klimatyczna i pasująca), ale jeśli nie jest bezpieczna, wymieniłbym ją na maluchową albo inną podobnej szerokości. Ma ktoś wiedzę na ten temat? Ewentualnie czy ktoś ze znajomością niemieckiego mógłby o to wypytać forowiczów http://www.simson-moped-forum.de/ lub innego? Plexa będzie tańsza i bezpieczniejsza Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 (edytowane) Plexi ma tę wadę, że większość rodzajów łupie się jak zwykłe szkło okienne. Poza tym wycieraczka czy choćby szmatka załatwią ją w tydzień. Z Plexi trzeba jak z jajkiem, żeby nie zarysować/zmatowić/zmienić jej powierzchni. A taka nie nadaje się na przednią. W moto mam poliwęglanową, ale na tyle niską, że mogę patrzeć nad. Ryski prawie niewidoczne, ale tylko w jasny dzień. Wieczorem światła pojazdów z przeciwka rozpraszają się na niej, skutecznie zmniejszając widoczność.Niby szyba w czajniku też jest z PC albo plexi, ale ją się traktuje miekką szmatką i "w ogóle", a i tak po jakimś czasie trzeba wymienić. Ale to koszt kilku dych. Najchętniej zostawiłbym oryginalną, jeśli klejona, ale tego się nie dowiem nie uszkadzając i nie mając dostępu do kogoś, kto wie lub widział zbitą. A oznaczeń na niej nie ma, wtedy i w tamtych warunkach prawnych, dziwoląga dla inwalidów nikt się nie "czepiał".Cienka, miękka plexi (np. ostatnio miałem do czynienia z Bayerem) bardziej się zgina niż pęka, ale powierzchnia jest równei delikatna.Dzięki komuś miłemu za podpowiedź. Zamieszczami i tutaj. Widać po wytłuczonych resztkach, że szyba jest tzw. bezpieczna Edytowane 7 Marca 2014 przez c64club Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.