Skocz do zawartości

CPI GTR 50 problem


Qba2012
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mój CPI GTR 50 nie dostaje paliwa do gaźnika, po prostu nie spływa, albo spływa bardzo wolno. To może być wina kranika podciśnieniowego? Dodam że ten kranik jest razem z czujnikiem, a czujnik nie działa mi od samego zakupu motorowerku. Podpowiedzcie mi czy na 100% muszę kupować kranik czy może wystarczy wyregulować gaźnik?

 

I drugie pytanie: zanim paliwo przestało spływać to wymieniłem w nim tłok. Nie jeździłem jeszcze bo przez to paliwo nie może i odpalić. Jak motor ma się zachowywać na docieraniu nowego tłoka? Czy muszę jeździć wolniej czy szybciej? Czy długo go docierać, na wyższych obrotach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motorek leżakował z rok zanim się wziąłem i zacząłem wymieniać części. Jak wymieniłem tłok to zdejmowałem cylinder, założyłem nowe uszczelki to nie sądze żeby coś się dostało. Ale wymieniałem wężyk paliwa na grubszy bo poprzedni popękał, ale to chyba nie jest przyczyna. Myślę że coś z tym kranikiem podciśnieniowym jest nie halo, bo jak pisałem nie lałem do niego nic ponad rok. Ale spuściłem resztki i wlałem nowe paliwko i też nic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...