Skocz do zawartości

cieknący olej


danio324
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co do tego cieknacego oleju to byc moze zdejmij zebatke i zobaczysz simering, z wymiarami, wydlub go, kup taki sam posmaruj smarem wewnatrz i wcisnij. Chyba ze w ty, modelu jest inaczej, i bardziej skomplikowane.

Myślę,że sobie z tym nie poradzi

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motor jest zgaszony naciskam sprzegło wrzucam 1 i trzymam sprzeglo to on na biegu jest a sprzegło nie załapało musze go na trzymanym sprzegle i na 2 bujnąć go (szarpnąć) i sprzęgło załąpuje



jak mam ten uszczelniacz wałka zdawczego. to jest zebatka potem tuleja i potem ten uszczelniacz to ta tuleja powinna byc luźno ta bym wałku czy ścisło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień olej w silniku NA ZALECANY -to prosty i najtańszy sposób,aby przekonać się w jakim stanie jest sprzęgło. Jeśli się nie poprawi,to niestety trzeba będzie zdjąć dekiel.

 

Co do tulejki,to jest ona osadzana pomiędzy wałkiem a uszczelniaczem i powinna siedzieć w miarę ciasno. Zobacz,czy na tej tulejce nie ma śladów w miejscu pracy uszczelniacza-jeśli jest jakikolwiek wytarcie,to należy tą tulejkę wymienić

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...