danio324 Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 witam posiadam cagive prime 50 i cały czas podczas jazdy mam całą zębatke w oleju co moze być przyczyną tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Uszczelniacz wałka zdawczego Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danio324 Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 a jak to wymienic ? dużo roboty przy tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Nie znam tego modelu.Podjedź do jakiegoś serwisu niech zobaczą Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goguś Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Albo masz Scottoiler :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danio324 Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 co to scottoiler?:)jeszcze jedno pytanie bo jak nacisne sprzegło jak stoi i wrzuce bieg to sprzegło nie łapie dopiero jak szarpne na giegu pare razy to lapie to do wymiany sprzegło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 jak nacisne sprzegło jak stoi i wrzuce bieg to sprzegło nie łapie Opisz to dokładniej Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Co do tego cieknacego oleju to byc moze zdejmij zebatke i zobaczysz simering, z wymiarami, wydlub go, kup taki sam posmaruj smarem wewnatrz i wcisnij. Chyba ze w ty, modelu jest inaczej, i bardziej skomplikowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Co do tego cieknacego oleju to byc moze zdejmij zebatke i zobaczysz simering, z wymiarami, wydlub go, kup taki sam posmaruj smarem wewnatrz i wcisnij. Chyba ze w ty, modelu jest inaczej, i bardziej skomplikowane.Myślę,że sobie z tym nie poradzi Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Kolego forum jest odtego zeby pomagac, a nie wysylac do serwisow.Wymiana simeringa na walku zdawczym, jesli jest on wcisniety od zewnatrz to nic trudnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Dla Ciebie może nie Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danio324 Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 motor jest zgaszony naciskam sprzegło wrzucam 1 i trzymam sprzeglo to on na biegu jest a sprzegło nie załapało musze go na trzymanym sprzegle i na 2 bujnąć go (szarpnąć) i sprzęgło załąpujejak mam ten uszczelniacz wałka zdawczego. to jest zebatka potem tuleja i potem ten uszczelniacz to ta tuleja powinna byc luźno ta bym wałku czy ścisło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Zmień olej w silniku NA ZALECANY -to prosty i najtańszy sposób,aby przekonać się w jakim stanie jest sprzęgło. Jeśli się nie poprawi,to niestety trzeba będzie zdjąć dekiel. Co do tulejki,to jest ona osadzana pomiędzy wałkiem a uszczelniaczem i powinna siedzieć w miarę ciasno. Zobacz,czy na tej tulejce nie ma śladów w miejscu pracy uszczelniacza-jeśli jest jakikolwiek wytarcie,to należy tą tulejkę wymienić Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danio324 Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 w silniku czyli ten przekładniowy?bo to 2t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 W skrzyni ;) Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.