marc13 Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Witam, szukam jakiegoś konkretnego sprzętu(do 6tys.)na wekendy, wyprawy do lasu i pola z czasem na tor. Jestem początkującym użytkownikiem , stycznosć z motorem miałem moze z 8 lat temu. I tu moje pytanie co kupić 125 czy 250 ,zaznaczam ze chce kupić moto raz a porządnie. proszę o ocenę i podpowiedz w jaka marke mam celować, to moje propozycje:125:http://www.tablica.pl/oferta/ktm-sx-125-okazja-2003r-nie-cr-rm-yz-kx-250-450-CID5-ID3snqD.html#1b9fd4be75http://tablica.pl/oferta/honda-cr-125-yz-okazja-ktm-rm-polecam-CID5-ID4ScO5.html#ebb0064323250:http://tablica.pl/oferta/kawasaki-kx-2004-igla-CID5-ID4Rk9h.html#ebb0064323http://allegro.pl/kawasaki-kxf250-2005r-i3940860538.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 W tych ogłoszeniach masz taki rozrzut roczników i rodzai motocykli że nie mam pojęcia jak Ci pomóc.Poczytaj o kosztach utrzymania takich wyczynowych motocykli jakie wrzuciłeś. Ta CR 125 to absolutna abstrakcja i wyczynowe motocykle z takich roczników odpuść sobie. Za ok 6K kupisz w miarę rozsądną 125 a przynajmniej z w miarę rozsądnego rocznika. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marc13 Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 bardziej na tego ktm-a nastawiony jestem :) chce żebyscie tak z zdjec powiedzieli na co mam zwrócić uwagę jak po niego pojade ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 (edytowane) Pytaj czy cylinder na nicasilu, który rozmiar tłoka, kiedy korba była wymieniana, na żadnym łożysku kół i wahacza nie powinno być żadnego luzu.Generalnie musisz zabrać ze sobą kogoś kto się zna na tego typu motocyklach bo z Twoją wiedzą prawie na pewno kupisz jakąś minęMyślę że za 6K znalazł byś coś młodszego niż ten KTM z Twojego linka Edytowane 5 Lutego 2014 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marc13 Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Gawron dziękuję Ci bardzo za odpowiedź, należy się browar:P. Więc bez pośpiechu ;) Dziś kolega tez powiedział mi ze chce sprzedać swojego KTM-a sx 125 tylko ze 98r za 3500zł do wymiany jest sprzęgło i uszczelniacze na lagach. Powiec mi czy pchać się w taki rocznik? i za resztę pieniędzy zrobić generalkę?Moto ma jakieś 2 miesiące i już zajechał sprzegło?(ogolnie duzo grzebie przy autach i wiem ze 2 masę tez można nawet w 15 min zajechac)powod jego sprzedaży to przesiadka na 250. Co możesz powiedzieć o takim przypadku? Wiadomo interesy ze znajomymi to tak jak z rodziną, ładnie wychodzi się na zdjęciach;p Troszeczkę czytałem o KTM-ach i nie za bardzo polecają stare roczniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Ja bym kompletnie się nie pchał w taki rocznik. Daj jakieś zdjęcie tego motoru to stwierdzimy czy to na pewno jest 98r bo od tego rocznika części do KTM są powiedzmy dostępne. Bo jeżeli to jest 97r a kumpel Ci kit wciska to sprzęgła w zasadzie nie da się kupić. Wiem bo temat przerabiałem.W motocyklu off road a zwłaszcza w przypadku 2t i małej pojemności sprzęgła używa się bardzo intensywnie poślizgując nim na wyjściach z zakrętów czy podjazdach ale nie jest to szczególnie krótko żywotna rzecz więc to że sprzęgło ślizga to raczej na pewno nie zasługa kolegi.Ja na Twoim miejscu szukał bym zadbanego 2004r, przejeździł sezon i zrobił mu remont. 98r za np dwa lata będzie zupełnie nie sprzedawalny. A rocznik 2003 czy 2004 sprzedasz bez problemu. o tym też trzeba myśleć Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Kawy 4T nie bierz z tego rocznika, tak samo jak Suzuki (problemy z zaworami/głowicą).Co do KTM i roczników z poprzedniego wieku jestem tego samego zdania, co Gawron - olej to. Natomiast dylemat czy 125 czy 250 w dwusuwie skwituję tylko jedną radę: 125 cm3 i ani jednego więcej. Wiem, co mówię, przesiadłem się ze 180-konnego GSXR na 40-konnego crossa i nawet nie wykorzystuję połowy tego, co to może. Także 125 cm3 to naprawdę coś, na czym masz szansę nauczyć się jeździć. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marc13 Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Dziękuję Wam bardzo! Więc rozglądam się dalej za jakąś 125 KTM powyzej 2003r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 A, jeszcze jedno - od razu radzę przewidzieć w kosztach cenę butów, ochraniacza na klatkę piersiową i ortez na kolana. Nie żadnych ochraniaczy, tylko szyn z porządnego zdarzenia. Jest to konieczne właśnie na początku, bo mimo, że jeździ się wolniej, to się często będziesz niepotrzebnie podpierał nogami, będzie Ci te nogi wykręcało w tył itd. Poza tym będziesz często zaliczał upadki, więc dbaj o siebie! :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marc13 Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 tak :)na zestaw ochrony jest osobna sumka :) Dziękuje <piwko> Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.