IZO Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Fajnie się teraz czyta cały temat od początku :) Właśnie to zrobiłem i powiem że niezły kabaret... Teraz mnie najbardziej zastanawia kto uskutecznia takie techniki naprawy, nie dość że pewnie po tych pourywanych zaworach na wale już sieczka była to jeszcze zaspawany tłok założyli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 (edytowane) Od kupna wszystko bylo wporzadku poza problemem z odpalaniem przy uzyciu manualnego dekompresatora. A puentą tego tematu może być złe używanie deko razem z ustawieniem tłoka w pozycji startowej,przez co autor miał problem z odpalaniem. Gdy kupiłem swoją, na drugi dzień (ja byłem w pracy) przyjechał do mnie kolega,który chciał świeży nabytek zobaczyć i się przejechać.Nigdy wcześniej nie jeździł full-em.Zapytał się mnie,czy może ją odpalić ,z uśmiechem powiedziałem mu,że jak ją odpali,to będzie jego :) - odpuścił po pięćdziesiątym kopie :biggrin: Edytowane 31 Maja 2014 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.