alpaprime509 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 (edytowane) Cześć.Na wstępie chciałem oznajmić że po wymianie tłoka zrobieniu szlifa itp.. przy docieraniu hondy gdy dałem troche wiecej gazu zaczęło ją dławić odrazu mówie że iglice mam na samym dole a rozmiar tłoka to 54,94 jest możliwość że ma za małą dawke paliwa? Naprawde prosze was o szybka pomoc.. Edytowane 16 Stycznia 2014 przez alpaprime509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Jeśli z gaźnikiem było ok przed wymianą tłoka i nic z nim nie robiłeś to jest ok.W 125 zawór wydechowy otwiera się w wyższych partiach obrotów-sprawdź jego działanie Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpaprime509 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 ale w tym problem że wcześniej też tak miał na zimnym jechał a na ciepłym dławiło i nie mogl sie zebrac bo podobno byly luzy na tłoku a po remoncie niby cos lepiej ale dalej nie chodzi tak jak powinno dodam jescze że na zimnym odpala na kopke a na ciepłym wgl nie chce musze na popych odpalaćteraz to juz wgl nie chce odpalic sprawdzalem swiece wydaje sie byc sucha sprawdzalem na drugiej tez nie odpali na dodatek strzela z wydechu probowalem na popych i na kopke wgl nie daje znaku zycia.. prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Sprawdź listki zaworu membranowego.Uszczelniacze na wale wymieniałeś ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpaprime509 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Sprawdź listki zaworu membranowego.Uszczelniacze na wale wymieniałeś ?uszczelniaczy na wale nie zmienialem jutro rozbiore gaznik i sprawdze.. jest mozliwosc ze jest rozregulowany zaplon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 uszczelniaczy na wale nie zmienialem jutro rozbiore gaznik i sprawdze.. jest mozliwosc ze jest rozregulowany zaplon? Zapłon jest na sztywno.Wymień uszczelniacze Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpaprime509 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Zapłon jest na sztywno.Wymień uszczelniaczeczyli nie da sie doregulować zapłonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 czyli nie da sie doregulować zapłonu? Jedynie przerwę na świecy ;) Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpaprime509 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Jedynie przerwę na świecy ;)a jak to zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 W serwisówce Haynes podane jest 0.5-0.6 mm przerwy na świecy (zalecana NGK BR9EG)Jak będziesz ściągał gaźnik, to zobacz jakie masz w nim dysze. W standardzie powinny być : dysza główna-172, dysza wolnych obrotów- 50, iglica na trzecim rowku, a śruba składu mieszanki wykręcona o 2-1/8 obrotu. Na tym zestawie powinien odpalić przy aktualnej porze roku.Ale, aby pracował prawidłowo ( w temp -6 do +4 st C) musiałbyś wymienić dyszę główną na 178, dyszę wolnych na 52, iglicę na 4 rowek a śrubkę składu wykręcić o 1-5/8 obrotu. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpaprime509 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 a że momentalnie stracił kompresje to co moze byc powodem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Pękł pierścień/głowica/tłok lub uszczelka poszła.Zobacz też listki o których pisałem.Kiedyś mi się posypały i czuć było na kopce,że komprecha jakaś słabsza Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpaprime509 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Pękł pierścień/głowica/tłok lub uszczelka poszła.Zobacz też listki o których pisałem.Kiedyś mi się posypały i czuć było na kopce,że komprecha jakaś słabszadzis sprawdzilem i powodem bylo wystajacy zawor wydechowy ocieralo o tlok troche go obszlifowalo a pierscien tak jakby wtopil w toka ale juz zdjalem go troche obszlifowalem pilnikiem wyregulowalem zawor i zakladam od nowa i dam znac jak smiga;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashman Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 dzis sprawdzilem i powodem bylo wystajacy zawor wydechowy ocieralo o tlok troche go obszlifowalo a pierscien tak jakby wtopil w toka ale juz zdjalem go troche obszlifowalem pilnikiem wyregulowalem zawor i zakladam od nowa i dam znac jak smiga;) :banghead: :banghead: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 dzis sprawdzilem i powodem bylo wystajacy zawor wydechowy ocieralo o tlok troche go obszlifowalo a pierscien tak jakby wtopil w toka ale juz zdjalem go troche obszlifowalem pilnikiem wyregulowalem zawor i zakladam od nowa i dam znac jak smiga;) Kolego,jeśli chcesz aby ta CR-ka jeździła,to daj ją w ręce ,które znają się na tym,bo sam to tylko popsujesz-zresztą już to zrobiłeś.Jeśli nadal będziesz chciał ją sam naprawiać to teraz MUSISZ WYMIENIĆ TŁOK Z PIERŚCIENIAMI, ZAWÓR WYDECHOWY + USZCZELKI. Koszta mogą Cię przerazić,ale to jest cena za nieumiejętne naprawy,które wykonuje się bez serwisówki Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.