Skocz do zawartości

Honda Cr 125 1997 Dławienie


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Na wstępie chciałem oznajmić że po wymianie tłoka zrobieniu szlifa itp.. przy docieraniu hondy gdy dałem troche wiecej gazu zaczęło ją dławić odrazu mówie że iglice mam na samym dole a rozmiar tłoka to 54,94 jest możliwość że ma za małą dawke paliwa? Naprawde prosze was o szybka pomoc..

Edytowane przez alpaprime509
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale w tym problem że wcześniej też tak miał na zimnym jechał a na ciepłym dławiło i nie mogl sie zebrac bo podobno byly luzy na tłoku a po remoncie niby cos lepiej ale dalej nie chodzi tak jak powinno dodam jescze że na zimnym odpala na kopke a na ciepłym wgl nie chce musze na popych odpalać



teraz to juz wgl nie chce odpalic sprawdzalem swiece wydaje sie byc sucha sprawdzalem na drugiej tez nie odpali na dodatek strzela z wydechu probowalem na popych i na kopke wgl nie daje znaku zycia.. prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisówce Haynes podane jest 0.5-0.6 mm przerwy na świecy (zalecana NGK BR9EG)

Jak będziesz ściągał gaźnik, to zobacz jakie masz w nim dysze. W standardzie powinny być : dysza główna-172, dysza wolnych obrotów- 50, iglica na trzecim rowku, a śruba składu mieszanki wykręcona o 2-1/8 obrotu. Na tym zestawie powinien odpalić przy aktualnej porze roku.Ale, aby pracował prawidłowo ( w temp -6 do +4 st C) musiałbyś wymienić dyszę główną na 178, dyszę wolnych na 52, iglicę na 4 rowek a śrubkę składu wykręcić o 1-5/8 obrotu.

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pękł pierścień/głowica/tłok lub uszczelka poszła.

Zobacz też listki o których pisałem.Kiedyś mi się posypały i czuć było na kopce,że komprecha jakaś słabsza

dzis sprawdzilem i powodem bylo wystajacy zawor wydechowy ocieralo o tlok troche go obszlifowalo a pierscien tak jakby wtopil w toka ale juz zdjalem go troche obszlifowalem pilnikiem wyregulowalem zawor i zakladam od nowa i dam znac jak smiga;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis sprawdzilem i powodem bylo wystajacy zawor wydechowy ocieralo o tlok troche go obszlifowalo a pierscien tak jakby wtopil w toka ale juz zdjalem go troche obszlifowalem pilnikiem wyregulowalem zawor i zakladam od nowa i dam znac jak smiga;)

:banghead: :banghead: :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis sprawdzilem i powodem bylo wystajacy zawor wydechowy ocieralo o tlok troche go obszlifowalo a pierscien tak jakby wtopil w toka ale juz zdjalem go troche obszlifowalem pilnikiem wyregulowalem zawor i zakladam od nowa i dam znac jak smiga;)

 

 

Kolego,jeśli chcesz aby ta CR-ka jeździła,to daj ją w ręce ,które znają się na tym,bo sam to tylko popsujesz-zresztą już to zrobiłeś.

Jeśli nadal będziesz chciał ją sam naprawiać to teraz MUSISZ WYMIENIĆ TŁOK Z PIERŚCIENIAMI, ZAWÓR WYDECHOWY + USZCZELKI. Koszta mogą Cię przerazić,ale to jest cena za nieumiejętne naprawy,które wykonuje się bez serwisówki

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...