Skocz do zawartości

Co wybrac ? Help me


Rekomendowane odpowiedzi

A wiec stoje przed wazna decyzje

I mysle ze mi w niej dobrze pomozecie

Chce rozpoczac zabawe z motorami

Mialem juz z nimi stycznosc simsony mz :P

i mysle ze nadszedl czas na cos szybszego

Mam do wyboru

 

MLODSZA 125 (NSR, RS )

 

Starsza 250 (np. Suza rgv 250)

 

I nie wiem co wybrac

Jesli sie nie myle to 250 to juz 4T jesli tak to lepiej wybrac 4T z przyczyn wiadomych :P

 

I jesli bym mogl prosic to bym chcial sie dowiedziec jakie ceny sa za granica ( Bo tylko chce sprowadzic motor)

nsr lub rs od 1994 do 1996 i jakies 250 (Najlepiej abyscie mi doradzili jakas 250 w miare ladna i tania) z gory dzieki

 

a co do pieniedzy mysle ze 4-5 tys po sezonie(przelom jesien-zimy) i z np. Niemiec bedzie kwota wystarczajaca

 

z gory wam ogromnie dziekuje

:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że jak byś był w stanie dozbierać do zimy jeszcze ze 3-4tys zł, to mógłbyś się rozejrzeć za czymś trochę większym. Suzuki GSXF 600 kupisz za 8tys z 92-94r, jest to czterotakt, ma bardzo trwały silnik i nie znudzi ci sie po sezonie tak jak NSR.

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 600 rodzice sie nie zgodza :mrgreen: i tak cud ze na 125 sie godza :P

Nawet ja sam bym sie bal odrazu wsiasc na 600

A nsr i tak planuje jezdzic 1 a na maxa 2 sezony i potem cos wiekszego cos 600 (moje marzenia R6)

p.s

A dobrego gsx'a w Nemczech podejrzewam ze bym dostal za 6 tys

p.s 2

cbr 250 jest akurat na allegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rysiek24
rgv to jeszcze dwusuw' date=' a szkoda bo ja chetnie bym sie kiedys przesiadł jako taka "przejsciowka" a tak to dwusuwów juz mam dosyc :P[/quote']

 

no jak bys dosiadl prawie 100 konne RGV 500 to bys nie mial dosc dwusuwow :P :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rysiek24

prostsza budowa brak problemu regulacji zaworow i wymiany lancuszka rozrzadu i uszczelniaczy zaworowych latwiejszy remont w razie czego 125 2 T bedzie zapewne 1 cylindrowa chlodzona powietrzem a wiec kolejne +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam jechałem na 250 2T i dźwięk może nie jest basowy, ale jak odchodzisz z butem ze świateł to naprawde brzmi jak jak klasa 250 na motoGP i mnie się bardzo podobał nie można go porównać z 600 4T ale jest naprawde rasowy i brzmi jak prawdziwa wyścigówka 2T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam jechałem na 250 2T i dźwięk może nie jest basowy, ale jak odchodzisz z butem ze świateł to naprawde brzmi jak jak klasa 250 na motoGP i mnie się bardzo podobał nie można go porównać z 600 4T ale jest naprawde rasowy i brzmi jak prawdziwa wyścigówka 2T

 

Dokładnie... miałem okazję kilka razy przejechać się RGV 250 i powiem że ochodzi całkiem niezle...

 

A co do tłumika to raczej niepowinno się dwusuwowi zakładać wydechu od 4t... dzwieku nie zmienisz... także szukaj okazyjnej 125-250 2T np. http://www.motoallegro.pl/show_item.php?item=28705622

 

pozdrawiam Radek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...