Skocz do zawartości

Ile wchodzi oleju do Yamahy yzf/wr 400


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem ze swoją yamahą yzf 400 gdyż wlałem olej do zbiornika umieszczony w ramie bo patrze ze na miarce jest minimum. Dolałem oleju (do max) pojeździłem troche następnego dnia gdy olej ociekł było minimum. Olej na pewno nie idzie w tłumik, bo by dymił a on ani dymku nie puści, nie wiem czemu taka sytuacja zaistniała. Spuściłbym ten olej sprawdził ile jego jest i porównał ile powinno sie go znajdować , w servisówce nie pisało ile litrów oleju sie mieści.;/ . Jaka to moze być tego przyczyna ?

Edytowane przez rafalb180
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki wielkie odpalę sprawdzę i jak cos to bede pisal. A drugie pytanie to odpalam po minucie ewentualnie dwóch zaraz nabiera temperatury i wysadza płyn chodznicą znaczy nadmiarem układ odpowietrzony i zalany do pełna płyn. Moze to być wina korka chłodnicy czy coś innego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-tak możliwe że korek nie ogarnia, 1.1 Bar powinien utrzymać

-sprawa gorsza kompresja przedostaje się do układu chłodzenia wydmuchana uszczelka, pęknieta głowica, cylinder

-za uboga mieszanka, kolektor nie robi się czerwony na wolnych obrotach przy normalnej pracy po zamknięciu ssania?

-pompa wody do sprawdzenia

-test nr 2 czy podczas jazdy także wywala płyn czy tylko na postoju

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak odpalam go to po minucie kolanko nagrzewa sie do czerwoności i chłodnice gorące,( bez ssania chodzi) kompresja jest spora gdyz przeszedł generalny remont korba, tłok, głowica, nowe zawory,uszczelki itp. Pompę wody sprawdziłem wszystko okej uszczelniacz dobry nic nie cieknie. Podczas jady zaraz kolano stygnie i chłodnice stają sie chłodne.

Edytowane przez rafalb180
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma za wysokich obrotów? powinny oscylować w graniach 1500-1800 większe mogą wpłynąć na wywalanie płynu bo silnik się nie zdąży schłodzić, a za niskie wpłyną na to że przy gwałtownym dodaniu gazu na postoju będzie Ci gasł.

Podmień korek od jakiegoś samochodu japońskiego albo od kolegi co ma podobny motocykl, najtańsze i najprostsze .
Później masz gaźnik do regulacji :) bo kolanko nie ma prawa robić się czerwone na wolnych obrotach.
Gaźnik brudny, lub złe nastawienia składu mieszanki biegu jałowego, ubogi skład to także wzrost temperatury.

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obroty ma w sam raz. Gaźnik wyregulowałem wydawało mi sie ze dobrze bo pali od strzała zimny z ssaniem albo deczko gazu ciepły nie ma najmniejszego problemu z odpaleniem. gaźnik mam ustawiony na iglicy po środku i doregulowany powietrzem (ok 1,5 obrotu wykręciłem) to proponujesz podnieść na iglicy ? i nie wiem co dalej robić bo srrasznie sie grzeje bo minute chodzi i kolanko czerwone jak zgaszę światło. I nie wiem czy te szybkie jego nagrzewanie jest powodem wyrzucaniem płynu nadmiarem ( po otwarciu korka wydobywają sie małe bąbelki) czy np jest to spowodowane jakimś przedmuchem chociaż uszczelki założyłem nowe ( korek podejrzewam ze jest dobry bo robią sie twardsze przewody gumowe )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...