rafalb180 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 (edytowane) Witam mam taki problem ze swoją yamahą yzf 400 gdyż wlałem olej do zbiornika umieszczony w ramie bo patrze ze na miarce jest minimum. Dolałem oleju (do max) pojeździłem troche następnego dnia gdy olej ociekł było minimum. Olej na pewno nie idzie w tłumik, bo by dymił a on ani dymku nie puści, nie wiem czemu taka sytuacja zaistniała. Spuściłbym ten olej sprawdził ile jego jest i porównał ile powinno sie go znajdować , w servisówce nie pisało ile litrów oleju sie mieści.;/ . Jaka to moze być tego przyczyna ? Edytowane 21 Listopada 2013 przez rafalb180 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Odpal motocykl zagrzej go, zgaś odczekaj minute dopiero sprawdź poziom oleju na bagnecie w ramie. Taka procedura występuje w yzf 250/400/426. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalb180 Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 dzięki wielkie odpalę sprawdzę i jak cos to bede pisal. A drugie pytanie to odpalam po minucie ewentualnie dwóch zaraz nabiera temperatury i wysadza płyn chodznicą znaczy nadmiarem układ odpowietrzony i zalany do pełna płyn. Moze to być wina korka chłodnicy czy coś innego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 -tak możliwe że korek nie ogarnia, 1.1 Bar powinien utrzymać-sprawa gorsza kompresja przedostaje się do układu chłodzenia wydmuchana uszczelka, pęknieta głowica, cylinder-za uboga mieszanka, kolektor nie robi się czerwony na wolnych obrotach przy normalnej pracy po zamknięciu ssania? -pompa wody do sprawdzenia-test nr 2 czy podczas jazdy także wywala płyn czy tylko na postoju Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalb180 Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 (edytowane) tak odpalam go to po minucie kolanko nagrzewa sie do czerwoności i chłodnice gorące,( bez ssania chodzi) kompresja jest spora gdyz przeszedł generalny remont korba, tłok, głowica, nowe zawory,uszczelki itp. Pompę wody sprawdziłem wszystko okej uszczelniacz dobry nic nie cieknie. Podczas jady zaraz kolano stygnie i chłodnice stają sie chłodne. Edytowane 21 Listopada 2013 przez rafalb180 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Nie ma za wysokich obrotów? powinny oscylować w graniach 1500-1800 większe mogą wpłynąć na wywalanie płynu bo silnik się nie zdąży schłodzić, a za niskie wpłyną na to że przy gwałtownym dodaniu gazu na postoju będzie Ci gasł. Podmień korek od jakiegoś samochodu japońskiego albo od kolegi co ma podobny motocykl, najtańsze i najprostsze .Później masz gaźnik do regulacji :) bo kolanko nie ma prawa robić się czerwone na wolnych obrotach. Gaźnik brudny, lub złe nastawienia składu mieszanki biegu jałowego, ubogi skład to także wzrost temperatury. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalb180 Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 obroty ma w sam raz. Gaźnik wyregulowałem wydawało mi sie ze dobrze bo pali od strzała zimny z ssaniem albo deczko gazu ciepły nie ma najmniejszego problemu z odpaleniem. gaźnik mam ustawiony na iglicy po środku i doregulowany powietrzem (ok 1,5 obrotu wykręciłem) to proponujesz podnieść na iglicy ? i nie wiem co dalej robić bo srrasznie sie grzeje bo minute chodzi i kolanko czerwone jak zgaszę światło. I nie wiem czy te szybkie jego nagrzewanie jest powodem wyrzucaniem płynu nadmiarem ( po otwarciu korka wydobywają sie małe bąbelki) czy np jest to spowodowane jakimś przedmuchem chociaż uszczelki założyłem nowe ( korek podejrzewam ze jest dobry bo robią sie twardsze przewody gumowe ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.