kilant Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 WitamMam w planach modyfikację sprzęgła w ETZ 250 w której jest ono osadzone stożkiem na wale korobwym, uruchamiane za pomocą przekładni ślimakowej, na takie które byłoby na wałku skrzyni biegów i byłoby uruchamiane hydraulicznie poprzez wysprzęglik->popychacz który byłby w wałku skrzyni biegów->docisk, czyli klasycznie jak jest np. w ETZ 150 itp Tak by sprzęgło wyglądało:kosz sprzęgłowy przynitowany do dużego koła zębatego na łożysku igiełkowym, wałek skrzyni biegów przedłuzony a na nim osadzony zabierak. Na wale korbowym mała zębatka uzyskana z rozcięcia oryginalnego zabieraka sprzęgła.Sprzęgło musiałbym oczywiście zastosować inne np. jawa 350, lub inne które nie jest uruchamiane poprzez przekładnie ślimakową.tu moje pytanie, czy wałek od biegów wytrzyma to, że przez jego środek wywiercę otwór, osłabi go to ale powinien wytrzymać chyba? tak jak to jest np. w etz 150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.