chevy Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Witam Mam model sportster 2007 xl N, fabrycznie motocykl miał krótszy błotnik.Motocykl był sprowadzony bo małej wywrotce dlatego ma zalożony błotnik od zwykłego sporta. Wczesniej kabel byl przyklejony do błotnika, jednak gdy przerabiałem swiatła na europejskie musiałem go odkleić.Wczoraj rozkreciłem błotnik, tylne koło, kierunki. I teraz mam problem jak zamontować ten kabel po błotnikiem. Zadnych zaczepów tam nie widze, dlatego prosiłbym o jakies informacje jak taki kabel idzie fabrycznie w zwykłym sporsterze na wzór tego dorobie sobie jakies uchwyty czy coś.A moze przykleic go jakims silikonem. Jesli ktos dysponowoałby jakimis zdjeciemi. Ewentualnei może ma ktoś jakis pomysł na poprowadzenie tego kabla. Ładna pogoda, nowe opony a moto stoi przez głupi kabel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krakers09 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Ale nightster nie miał świateł z tyłu poza kierunkowskazami. Założyłeś błotnik od Customa? O, tego typu? http://www.motorcycledaily.com/wp-content/uploads/2011/02/020811middle.jpg Cytuj http://dl.dropbox.com/u/3682198/sigpic171271_1.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cxpeky63 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Taki błotnik ma mnustwo dziur na śruby, po bokach na wąsy, u góry na śruby siedzenia pojedynczego czy podwójnego, i z tyłu na lampę i mocowanie tablicy.Jesteś Polak to dasz radę.Sportsters come equipped with rear directional signals installed to the rearmost hole of the rear fender trim. The disconnectible indicators leads branch off the rear wiring harness inside the rear fender. A to link do całej instalacji:http://www.ehow.com/how_7990440_install-rear-turn-signals-sportster.htmlA tu do krutkiego błotnika:http://www.harley-davidson.com/en_US/Media/downloads/Service/isheets/-J04940.pdf Sporo tego w internecie. Cytuj There Are No RulesXLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertPx Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Oczyść dokładnie blotnik od spodu, kup jakiś dobry klej epoksydowy albo poprostu żywice epoksydową czy poliestrową, kup kawałek wężyka PCV takiego przezroczystego jak kiedyś używało się do paliwa, grubość wężyka zależy od ilości kabi które chcesz nim poprowadzić. Wklej wężyk punktowo (na kleju) lub zalej żywicą . Można też punktowo wzmocnić szpachlą z włóknem szklanym . Proste ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.