rahim711 Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Witam, posiadam hondę cr 125 99r.1.Potrzebuję informcje na temat regulacji gaźnika, zaworu wydechowego. A najlepiej główne przygotowanie silnika i pozostałych rzeczy do jazdy.2.Chciałbym również o pomoc nad regulacją amortyzatorów przód i tył (motor z tyłu chciałbym z 5 cm podnieść do góry), niemam pojęcia o tym. Amortyzatory mają zaworki jak do pompowania kół.3.Kolejnym problemem jest naciąg łańcucha (w jakim stopniu?).4.Pod uszczelką głowicy się lekko sączy płyn chłodniczy i idą bombelki. Trzeba nową uszczelkę czy starą dobrze skręcić lub dorobić?5.Ściągnęłem dekielek od strony magneta a tam mokro od oleju. Ma ktoś dane na temat tego simeringa jaki jest potrzebny.5.Między dyfuzorem a cylindrem ścieka czarny nagar-spaliny. Niema pełnej szczelności. Jak to zrobić? Tam niema uszczelki tylko dyfuzor nachodzi na specjalną rurę(nakładkę). Czy nieszczelny simering, uszczelka pod głowicą i łączenie nieszczelne pomiędzy wydechem a cylindrem ma wpływ na moc silnika i pracę?PROSZĘ O SZYBKĄ I DOŚWIADCZONA ODPOWIEDŹ, EWENTUALNIE KONTAKT GG 4857019Dziękuję z góry za pomoc, pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 W dniu 29.10.2013 o 15:41, rahim711 napisał: Czy nieszczelny simering, uszczelka pod głowicą i łączenie nieszczelne pomiędzy wydechem a cylindrem ma wpływ na moc silnika i pracę? Generalnie w silniku dwusuwowym każda nieszczelność wpływa negatywnie na prace i sprawność silnika szczególnie w komorze korbowej. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Jaki masz dokładnie gaźnik? co do amortyzatorów musisz je dopompować by podniosły się do góry za pomoca pompki samochodowej taki motyw wykorzystany jest np w starych kawach gpz :) Uszczelkę lepiej dać nową i wspomóc ją uszczelką w płynie stara uszczelka niestety nadaje sie tylko do kosza bo nic z niej nie zrobisz. Jeśli chodzi o simering na allegro są komplety więc wystarczy zadzwonić do sprzedawcy by ten podał ci jego wymiar jeśli nie szukać w google albo zdjac zapłon wyjąc simering i zmierzyć samemu. Jeżeli nie zlikwidujesz nieszczelności to regulacja gaźnika wprost bedzie nie możliwa bo do skrzyni korbowej bd dostawało się lewe powietrze nie wspomnę o tym że jak cieknie olej to może pójśc zwarcie na zapłon i spalić cewki. Uszczelnić wydech możesz np dirko i i mocno dokręcić i jeżeli ta tulejka nie jest zmasakrowana powinno być szczelnie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DK Motocykle Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 W dniu 5.11.2013 o 19:03, hipolfs napisał: co do amortyzatorów musisz je dopompować by podniosły się do góry za pomoca pompki samochodowej taki motyw wykorzystany jest np w starych kawach gpz :)w starych kawach gpz może tak, ale mam nadzieję że autor postu nie zastosował Twojej rady bo amortyzatory w motocyklach krosowych są napełniane gazem do 12 atmosfer. W motocyklach crossowych regulację wysokości tylnego amortyzatora można dokonać odkręcając sprężynę. W internecie znajdziesz artykuł jak wyregulować zawieszenie. Tutaj masz schemat oryginalnych części do Twojej CR - http://www.motosport.com/PL/dirtbike/oem-parts/HONDA/1999/CR125/CYLINDER-%2B-CYLINDER-HEAD, jesli to faktycznie jest rok 1999 to powinno być ok. Na tulejkę zakłada się jeszcze uszczelkę jak widać na schemacie. Nie oszczędzaj na uszczelkach i częściach, w motocyklu crossowym każde niedopatrzenie może pociągnąć za sobą straszne skutki. Pozorne oszczędzanie w tym sporcie nie ma sensu. Cytuj Największy w Zielonej Górze Sklep motocyklowy - DK Motocykle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.