rahim711 Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Witam, posiadam hondę cr 125 99r.1.Potrzebuję informcje na temat regulacji gaźnika, zaworu wydechowego. A najlepiej główne przygotowanie silnika i pozostałych rzeczy do jazdy.2.Chciałbym również o pomoc nad regulacją amortyzatorów przód i tył (motor z tyłu chciałbym z 5 cm podnieść do góry), niemam pojęcia o tym. Amortyzatory mają zaworki jak do pompowania kół.3.Kolejnym problemem jest naciąg łańcucha (w jakim stopniu?).4.Pod uszczelką głowicy się lekko sączy płyn chłodniczy i idą bombelki. Trzeba nową uszczelkę czy starą dobrze skręcić lub dorobić?5.Ściągnęłem dekielek od strony magneta a tam mokro od oleju. Ma ktoś dane na temat tego simeringa jaki jest potrzebny.5.Między dyfuzorem a cylindrem ścieka czarny nagar-spaliny. Niema pełnej szczelności. Jak to zrobić? Tam niema uszczelki tylko dyfuzor nachodzi na specjalną rurę(nakładkę). Czy nieszczelny simering, uszczelka pod głowicą i łączenie nieszczelne pomiędzy wydechem a cylindrem ma wpływ na moc silnika i pracę?PROSZĘ O SZYBKĄ I DOŚWIADCZONA ODPOWIEDŹ, EWENTUALNIE KONTAKT GG 4857019Dziękuję z góry za pomoc, pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Czy nieszczelny simering, uszczelka pod głowicą i łączenie nieszczelne pomiędzy wydechem a cylindrem ma wpływ na moc silnika i pracę? Generalnie w silniku dwusuwowym każda nieszczelność wpływa negatywnie na prace i sprawność silnika szczególnie w komorze korbowej. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Jaki masz dokładnie gaźnik? co do amortyzatorów musisz je dopompować by podniosły się do góry za pomoca pompki samochodowej taki motyw wykorzystany jest np w starych kawach gpz :) Uszczelkę lepiej dać nową i wspomóc ją uszczelką w płynie stara uszczelka niestety nadaje sie tylko do kosza bo nic z niej nie zrobisz. Jeśli chodzi o simering na allegro są komplety więc wystarczy zadzwonić do sprzedawcy by ten podał ci jego wymiar jeśli nie szukać w google albo zdjac zapłon wyjąc simering i zmierzyć samemu. Jeżeli nie zlikwidujesz nieszczelności to regulacja gaźnika wprost bedzie nie możliwa bo do skrzyni korbowej bd dostawało się lewe powietrze nie wspomnę o tym że jak cieknie olej to może pójśc zwarcie na zapłon i spalić cewki. Uszczelnić wydech możesz np dirko i i mocno dokręcić i jeżeli ta tulejka nie jest zmasakrowana powinno być szczelnie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DK Motocykle Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 co do amortyzatorów musisz je dopompować by podniosły się do góry za pomoca pompki samochodowej taki motyw wykorzystany jest np w starych kawach gpz :)w starych kawach gpz może tak, ale mam nadzieję że autor postu nie zastosował Twojej rady bo amortyzatory w motocyklach krosowych są napełniane gazem do 12 atmosfer. W motocyklach crossowych regulację wysokości tylnego amortyzatora można dokonać odkręcając sprężynę. W internecie znajdziesz artykuł jak wyregulować zawieszenie. Tutaj masz schemat oryginalnych części do Twojej CR - http://www.motosport.com/PL/dirtbike/oem-parts/HONDA/1999/CR125/CYLINDER-%2B-CYLINDER-HEAD, jesli to faktycznie jest rok 1999 to powinno być ok. Na tulejkę zakłada się jeszcze uszczelkę jak widać na schemacie. Nie oszczędzaj na uszczelkach i częściach, w motocyklu crossowym każde niedopatrzenie może pociągnąć za sobą straszne skutki. Pozorne oszczędzanie w tym sporcie nie ma sensu. Cytuj Największy w Zielonej Górze Sklep motocyklowy - DK Motocykle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.