michoa Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Wole prowadzić masywniejsze motocykle, gdzie czuć, że to jest "bydle" ;P bez urazy ale albo jeździsz po masakrycznie płaskim terenie, albo tylko po szutrach :D jedyny plus ciężkiego motocykla w enduro to stabilność przy bardzo dużych prędkościach po równym szutrze lub asfalcie -na xt 600 dało się ciskać ponad 100 po gładkim jak pupa niemowlaka szutrze i to siedząc na turystę , xr powyżej 100 w takich samych warunkach prowadzi się jak kobieta po 0.5 samemu, strasznie nerwowo i wężykuje........ pozatym nawet głupie podnoszenie po glebie xr600 a xt 600 3tb to inny świat -xr niby jest ,,tylko'' 36kg lżejsza na sucho , i jest niższa (niżej środek ciężkości więc mniej czuć wagę przy stawianiu do pionu ) ale xr podnosi się zdecydowanie przyjemniej-no może nie tak jak np exc 250 ale napewno lepiej niż xt.... jesteś z łodzi to przejedź się po piątkowisku, xt 600 a sendą to zrozumiesz o co mi chodzi-jak bardzo czuć wagę przy terenie trudnym i krętym....i ciężki motocykl potwornie topi się w piachu , ja xt 600 sobie chwaliłem dopóki nie pojechałem na tadzin gdzie sypki piach jest do kolan, przód tak masakrycznie nurkuje i wężykuje że nie idzie tego uprowadzić po 2 przejazdach jesteś ściorany jak szmata do podłogi zaraz wpadnie jjank i napisze że żwirownia to taki teren że ludzie ją wzgłuż i wszerz oblatują na bigach i africach :D ale ja uważam że chcąć ambitniej polatać w terenie niż prosto po łące, powinieneś skupić się na wadze żeby nie przekraczała 130kg na sucho, potem dopiero zawias i moc silnika, jako priorytety.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fuzzy Opublikowano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 bez urazy ale albo jeździsz po masakrycznie płaskim terenie, albo tylko po szutrach :D jedyny plus ciężkiego motocykla w enduro to stabilność przy bardzo dużych prędkościach po równym szutrze lub asfalcie -na xt 600 dało się ciskać ponad 100 po gładkim jak pupa niemowlaka szutrze i to siedząc na turystę , xr powyżej 100 w takich samych warunkach prowadzi się jak kobieta po 0.5 samemu, strasznie nerwowo i wężykuje........ pozatym nawet głupie podnoszenie po glebie xr600 a xt 600 3tb to inny świat -xr niby jest ,,tylko'' 36kg lżejsza na sucho , i jest niższa (niżej środek ciężkości więc mniej czuć wagę przy stawianiu do pionu ) ale xr podnosi się zdecydowanie przyjemniej-no może nie tak jak np exc 250 ale napewno lepiej niż xt.... jesteś z łodzi to przejedź się po piątkowisku, xt 600 a sendą to zrozumiesz o co mi chodzi-jak bardzo czuć wagę przy terenie trudnym i krętym....i ciężki motocykl potwornie topi się w piachu , ja xt 600 sobie chwaliłem dopóki nie pojechałem na tadzin gdzie sypki piach jest do kolan, przód tak masakrycznie nurkuje i wężykuje że nie idzie tego uprowadzić po 2 przejazdach jesteś ściorany jak szmata do podłogi zaraz wpadnie jjank i napisze że żwirownia to taki teren że ludzie ją wzgłuż i wszerz oblatują na bigach i africach :D ale ja uważam że chcąć ambitniej polatać w terenie niż prosto po łące, powinieneś skupić się na wadze żeby nie przekraczała 130kg na sucho, potem dopiero zawias i moc silnika, jako priorytety.... Do piątkowiska mam 5 km, znam ten tor aż za dobrze. I tutaj się zgodzę, tor jest kręty i lekki motocykl będzie miał dużą przewagę. Jednak jeśli jeździłeś kiedyś na "Marvisie" za Kolumną, to tutaj masa zdecydowanie wygrywa. Pełno kolein, dziur, piachu i bagien, cięższy motocykl zdecydowanie mocniej wgryza się w teren, przez co masz dużo większą kontolę i nie miota tobą na boki. (Nie wątpie, że tak samo da się jeździć czymś leciutkim, jednak ciężko porównywać umiejętności kogoś kto jeździ już lat 15, i przerobił kilka motocykli, a moje - 2 lata na tym samym, słabiutkim sprzęcie, a od święta czymś większym na 2 godziny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 ja ci mówie że błądzisz :D ale twoja sprawa twoja kasa.... torfiankę za lotosem znam prawie na pamięc od 6 lat tam jeżdżę, teraz sporadycznie trochę mi się przejadło już :D no to jest taki teren że od biedy da się xt600 wszystko oblecieć , ale nie wiem czy to przyjemne-choćby fakt że dużo podjazdów nie ma miejsca na rozpęd i wrzuć moto w ostry zakręt przed podjazdem jak waży 160kg i ma geometrię czopera (xt 600 ) z tego błota też łatwiej się wyciąga lżejsze moto i cięższe szybciej tonie.....lżejsze łatwiej wjeżdża pod podjazdy.... jedź sobie np na pałczew i przejedź się cięzkim moto i lekkim..... jak się ma dużego skilla to ogarniesz i ciężkie i lekkie moto, przy małym łatwiej się jeździ lekkim.... owszem uważam że w naszych realiach kupowanie 125 hard enduro typu exc to pomyłka , u nas ludzie praktycznie nie latają na ostrym 2T (hardy i crossy) bo jest za płasko, za dużo dojazdów i nie wykorzystasz tego co jest plusem tego motocykla a minusy będa boleśnie odczuwalne, ja celowałbym albo przy cienkim portfelu -125 ale dual typu kmx czy dt , a jak portfel gruby i gruby będzie kiedy nadejdzie czas serwisu to może np wr450f ?? po sendzie trochę cie sponiewiera jak masz oleju w głowie to ogarniesz gorzej jak nie :D ale moto w sam raz na nasze realia , waga ok , mocy ok , zawias ok.....albo drz400e.......albo exc 400...... a jak portfel gruby przy zakupie i chudy przy eksploatacji to jakieś naciągane hard enduro typu xr 400, xr 600, klx 650R, dr350 ale w wersji N, albo jakiś lżejszy dual 4T-xt 350 xl 350, dr 350 albo jak 600 to z lat 80 Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fuzzy Opublikowano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Myślę, ze w sumie to ten post zakończył temat. Dzięki Wam za pomoc, zbliża się zima, to akurat będę miał czas na oczytanie się z opiniami odnośnie tych motocykli, poszukanie wśród znajomych osób jeżdżących na takich, a w nowym sezonie rozglądanie się za jakąś opłacalną ofertą.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.