Skocz do zawartości

Hard Enduro na A2


Fuzzy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Wole prowadzić masywniejsze motocykle, gdzie czuć, że to jest "bydle" ;P

 

bez urazy ale albo jeździsz po masakrycznie płaskim terenie, albo tylko po szutrach :D

 

jedyny plus ciężkiego motocykla w enduro to stabilność przy bardzo dużych prędkościach po równym szutrze lub asfalcie -na xt 600 dało się ciskać ponad 100 po gładkim jak pupa niemowlaka szutrze i to siedząc na turystę , xr powyżej 100 w takich samych warunkach prowadzi się jak kobieta po 0.5 samemu, strasznie nerwowo i wężykuje........

 

pozatym nawet głupie podnoszenie po glebie xr600 a xt 600 3tb to inny świat -xr niby jest ,,tylko'' 36kg lżejsza na sucho , i jest niższa (niżej środek ciężkości więc mniej czuć wagę przy stawianiu do pionu ) ale xr podnosi się zdecydowanie przyjemniej-no może nie tak jak np exc 250 ale napewno lepiej niż xt....

 

jesteś z łodzi to przejedź się po piątkowisku, xt 600 a sendą to zrozumiesz o co mi chodzi-jak bardzo czuć wagę przy terenie trudnym i krętym....i ciężki motocykl potwornie topi się w piachu , ja xt 600 sobie chwaliłem dopóki nie pojechałem na tadzin gdzie sypki piach jest do kolan, przód tak masakrycznie nurkuje i wężykuje że nie idzie tego uprowadzić po 2 przejazdach jesteś ściorany jak szmata do podłogi

 

 

zaraz wpadnie jjank i napisze że żwirownia to taki teren że ludzie ją wzgłuż i wszerz oblatują na bigach i africach :D ale ja uważam że chcąć ambitniej polatać w terenie niż prosto po łące, powinieneś skupić się na wadze żeby nie przekraczała 130kg na sucho, potem dopiero zawias i moc silnika, jako priorytety....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

bez urazy ale albo jeździsz po masakrycznie płaskim terenie, albo tylko po szutrach :D

 

jedyny plus ciężkiego motocykla w enduro to stabilność przy bardzo dużych prędkościach po równym szutrze lub asfalcie -na xt 600 dało się ciskać ponad 100 po gładkim jak pupa niemowlaka szutrze i to siedząc na turystę , xr powyżej 100 w takich samych warunkach prowadzi się jak kobieta po 0.5 samemu, strasznie nerwowo i wężykuje........

 

pozatym nawet głupie podnoszenie po glebie xr600 a xt 600 3tb to inny świat -xr niby jest ,,tylko'' 36kg lżejsza na sucho , i jest niższa (niżej środek ciężkości więc mniej czuć wagę przy stawianiu do pionu ) ale xr podnosi się zdecydowanie przyjemniej-no może nie tak jak np exc 250 ale napewno lepiej niż xt....

 

jesteś z łodzi to przejedź się po piątkowisku, xt 600 a sendą to zrozumiesz o co mi chodzi-jak bardzo czuć wagę przy terenie trudnym i krętym....i ciężki motocykl potwornie topi się w piachu , ja xt 600 sobie chwaliłem dopóki nie pojechałem na tadzin gdzie sypki piach jest do kolan, przód tak masakrycznie nurkuje i wężykuje że nie idzie tego uprowadzić po 2 przejazdach jesteś ściorany jak szmata do podłogi

 

 

zaraz wpadnie jjank i napisze że żwirownia to taki teren że ludzie ją wzgłuż i wszerz oblatują na bigach i africach :D ale ja uważam że chcąć ambitniej polatać w terenie niż prosto po łące, powinieneś skupić się na wadze żeby nie przekraczała 130kg na sucho, potem dopiero zawias i moc silnika, jako priorytety....

 

Do piątkowiska mam 5 km, znam ten tor aż za dobrze. I tutaj się zgodzę, tor jest kręty i lekki motocykl będzie miał dużą przewagę. Jednak jeśli jeździłeś kiedyś na "Marvisie" za Kolumną, to tutaj masa zdecydowanie wygrywa. Pełno kolein, dziur, piachu i bagien, cięższy motocykl zdecydowanie mocniej wgryza się w teren, przez co masz dużo większą kontolę i nie miota tobą na boki. (Nie wątpie, że tak samo da się jeździć czymś leciutkim, jednak ciężko porównywać umiejętności kogoś kto jeździ już lat 15, i przerobił kilka motocykli, a moje - 2 lata na tym samym, słabiutkim sprzęcie, a od święta czymś większym na 2 godziny)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ci mówie że błądzisz :D ale twoja sprawa twoja kasa....

 

torfiankę za lotosem znam prawie na pamięc od 6 lat tam jeżdżę, teraz sporadycznie trochę mi się przejadło już :D

 

no to jest taki teren że od biedy da się xt600 wszystko oblecieć , ale nie wiem czy to przyjemne-choćby fakt że dużo podjazdów nie ma miejsca na rozpęd i wrzuć moto w ostry zakręt przed podjazdem jak waży 160kg i ma geometrię czopera (xt 600 )

 

z tego błota też łatwiej się wyciąga lżejsze moto i cięższe szybciej tonie.....lżejsze łatwiej wjeżdża pod podjazdy....

 

jedź sobie np na pałczew i przejedź się cięzkim moto i lekkim.....

 

jak się ma dużego skilla to ogarniesz i ciężkie i lekkie moto, przy małym łatwiej się jeździ lekkim....

 

owszem uważam że w naszych realiach kupowanie 125 hard enduro typu exc to pomyłka , u nas ludzie praktycznie nie latają na ostrym 2T (hardy i crossy) bo jest za płasko, za dużo dojazdów i nie wykorzystasz tego co jest plusem tego motocykla a minusy będa boleśnie odczuwalne, ja celowałbym albo przy cienkim portfelu -125 ale dual typu kmx czy dt , a jak portfel gruby i gruby będzie kiedy nadejdzie czas serwisu to może np wr450f ?? po sendzie trochę cie sponiewiera jak masz oleju w głowie to ogarniesz gorzej jak nie :D ale moto w sam raz na nasze realia , waga ok , mocy ok , zawias ok.....albo drz400e.......albo exc 400......

 

a jak portfel gruby przy zakupie i chudy przy eksploatacji to jakieś naciągane hard enduro typu xr 400, xr 600, klx 650R, dr350 ale w wersji N, albo jakiś lżejszy dual 4T-xt 350 xl 350, dr 350 albo jak 600 to z lat 80

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, ze w sumie to ten post zakończył temat. Dzięki Wam za pomoc, zbliża się zima, to akurat będę miał czas na oczytanie się z opiniami odnośnie tych motocykli, poszukanie wśród znajomych osób jeżdżących na takich, a w nowym sezonie rozglądanie się za jakąś opłacalną ofertą.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...