skalim1 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Witam,Zajmując się ostatnio regeneracją zawieszenia mojego motocykla (Sherco 4.5i 2004r) napotkałem na rozbieżność rozmiarów uszczelniaczy. Różne źródła podają różne wymiary - konkretniej - 46x58,1x10,5 oraz 46x58,1x9,5/11,5. Cenowo - drugi tańszy. Jaki jest odpowiedni? Czy taka różnica może mieć wpływ na żywotność/szczelność uszczelniacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Najłatwiej wymontuj starty, zmierz i zobacz ;) W tym drugim pierwszy wymiar z tego co zauważyłem to wysokość ścianki bocznej, a drugi to całkowita. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratb2 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 ten ostatni rozmiar to jest wysokosc uszczelniacza, roznice wynikaja z roznej budowy uszczelniacza ,w drugim przypadku sama warga uszczelniacza jest wyzsza o 2mm od reszty dlatego podwojny rozmiar wysokosci.Osobiscie te z podwojnym rozmiarem wybralbym do jazdy w terenie ale moge sie mylic. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Zgadza się, ten drugi - wysokość 9,5 plus 2mm warga. Jest to motocykl terenowy. Poprzedni - nie mam pewności że był identyczny jaki powinien być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.