RobertoR Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Witam serdecznie, Po złożeniu silnika w suzuki dr 350 mój mechanik nie może go odpalić. Po wielu analizach doszedł do wniosku, że jest źle usatwiony zapłon. Stąd mam pytanie może głupie czy w suzuki dr 350 wersja N ustawia się zapłon ?. W moto podczas remontu zostało zrobione: nowy korbowód, regeneracja gaźnika, nowe zawory i tyle. Czy to możliwe, że po takiej operacji moto nie chce zapić. Zanim go dałem do mechanika palił ok. Kompletnie sie nie znam na mechanice, ale zaczynam wąptić w owego mechanika. Teraz nałożył jakąś tarczkę z boku silnika i zaznaczył GMP. Twierdzi, że pierwszy w zakresie do 2000 tyś / ob jest za wcześnie, a drugi powtrzej 3000 tyś / obr za puźno. Coś chce zaspawowywać. Bardzo proszę o pomoc, co może być przyczną, że gdy odpala moto nie chce zapalić, ewentualnie jest taki strzał w rurę. Pomału wątpie, że w ogóle jeszcze pojeżdżę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Nie przestawia sie zaplonu,może odwrotnie pozakladal impulsatory kiedys tak przez przypadek zrobilem.Niech se lepiej mózg zaspawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertoR Opublikowano 16 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Nie przestawia sie zaplonu,może odwrotnie pozakladal impulsatory kiedys tak przez przypadek zrobilem.Niech se lepiej mózg zaspawa.Właśnie mówił coś o impulsatorach,że są dwa i że jeden za szybko daje sikrę a drugi za puźno. Czyli mówisz, że mógł je pozamieniać. Czyli zapłonu w dr się nie ustawia ? Właśnie mówił coś o impulsatorach,że są dwa i że jeden za szybko daje sikrę a drugi za puźno. Czyli mówisz, że mógł je pozamieniać. Czyli zapłonu w dr się nie ustawia ?W razie w czy coś jeszcze mógł pokręcic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Jak by pozamenial miejscami to w ogóle nie bedzie iskry,chodzi o to ze jeden impulsator ma byc przykrecony "do góry nogami" ,ale nie pamietam już ktory.Sciągnij serwisowke tam powinno byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertoR Opublikowano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 ok, Brardzo dziękuje za informację. W takim razie działam. Odezwe się gdyby coś jeszcze wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertoR Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 ok, Brardzo dziękuje za informację. W takim razie działam. Odezwe się gdyby coś jeszcze wyszło.Witam, trochę czasu minęło od ostatniego wpisu. Jednak okazalo się, że moduł zapłonowy jest uszkodzony. Tzn jest iskra tylko na jednym impolsatorze. Mój moduł ma dwa impilsatory. Stąd poczukuję modułu zapłonowego do suzuki dr 350 na dwa impulsatory 9 pinowy. Czy ktoś się orientuje, gdzie takie coś znajdę ? Na allegro brak. Witam, okazało się jednak, że moduł zapłonowy jest uszkodzony. Tzn. brak iskry na drugim impulsatorze.Stąd ma pytanie, gdzie mogę znaleźć moduł zapłonowy do suzuki dr 350 z dwoma impulsatorami 9 pinowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 A jak to stwierdzileś że nie ma iskry na jednym impulsatorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertoR Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Z tego co mechanik mi mówi wynika,że iskra jest do 2 tyś obrotów ( 1 impulsator). A powyżej tych obrotów zanika ( 2 impulsator). Nie wiem czy to ma sens, ale tak mi tłumaczył. zamówiłem już drugi moduł ale od wersji cywilnej DR. Mój moduł był 9 pinowy ten jest 13 pinowy czyli jedna wiązka kabli będzie wolna. Ciekaw jestem czy zadziała.Witam mam pytanie. Padł mi moduł zapłonowy 9 pinowy na 2 impulsatory od DR 350 wersja N. Znlazłem moduł od wersji cywilnej również na dwa impulsatory, ale 13 pinowy. Czy taki moduł da iskrę na moim moto ??? i czy będzie prawidłowo działał ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 tak jak wczesniej nie uszkodzisz modulu Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertoR Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 ok dzięki za info w takim razie kupuje go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertoR Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Witam, Niestety moduł jaki kupiłem również nie daje iskry na drugim impulsatorze. Wiem, że jest firma w Polsce która zajmuje się regeneracją modułów. Macie może namiar na nich ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/29654-ostroleka-naprawa-modulow-zaplonowych-elserwis/ Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.