rafal85rtc Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 witam :wink: mam problem z silnikiem.A mianowicie nie chce mi się wkrecac na obroty podczas raptownego przekręcenia manetką gazu. Jeśli robię to stopniowo i powoli niema problemu a jak złapie 4 tys to się kreci do końca bez problemu .Z wolnych obrotów od razu się muli i gaśnie nie zależnie czy ciepły czy zimny . Regulowałem gaźnik na ciepłym silniku oraz przerwę na świecy i na aparacie zgodnie z książką ale dalej to samo i nie mam pojęcia gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny. Dodam ze mam magneto zblokowane i większy gaźnik.Z góry dzięki za odp :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 wróć do oryginalnego magneta i gaźnika a sam się naprawi, japońców się nie poprawia :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal85rtc Opublikowano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 wróć do oryginalnego magneta i gaźnika a sam się naprawi, japońców się nie poprawia :biggrin:no własnie chce żeby to nie była zwykła 50 która leci 40km/h bo wiem ze ma potencjał na więcej :biggrin: a zarazem demona prędkości z tego nie zrobię ale chociaż żeby przyzwoicie to jeździło dlatego tez chce co nieco zmienić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 no własnie chce żeby to nie była zwykła 50 która leci 40km/h bo wiem ze ma potencjał na więcej :biggrin: a zarazem demona prędkości z tego nie zrobię ale chociaż żeby przyzwoicie to jeździło dlatego tez chce co nieco zmienić :) Chcesz aby to lepiej jechało zamontuj tam silnik z CBR125R lub Honda Dream CB50DOHC o mocy 11kM - jest dostępny w stanach Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal85rtc Opublikowano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Chcesz aby to lepiej jechało zamontuj tam silnik z CBR125R lub Honda Dream CB50DOHC o mocy 11kM - jest dostępny w stanachTeraz ma może ze 2,5 hp Na jakichś zagranicznych stronach było napisane, że te motorki osiągają 6,3hp / 10500rpm - a to dało by mi już jakieś przyzwoite osiągi... Moja Honda była sprowadzona z Niemiec.Nie chce zmieniać silnika lecz chce z niego wykrzesać te 6 hp co było puszczane na rynek japoński :biggrin: W końcu to ten sam silnik lecz gdzieś coś jest zblokowane i trzeba się tego pozbyć :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Teraz ma może ze 2,5 hp Na jakichś zagranicznych stronach było napisane, że te motorki osiągają 6,3hp / 10500rpm - a to dało by mi już jakieś przyzwoite osiągi... Moja Honda była sprowadzona z Niemiec.Nie chce zmieniać silnika lecz chce z niego wykrzesać te 6 hp co było puszczane na rynek japoński :biggrin: W końcu to ten sam silnik lecz gdzieś coś jest zblokowane i trzeba się tego pozbyć :cool: Dowiedz się gdzie jest blokowany i zamów w Japonii brakujące części tylko uważaj aby ta przebudowa nie przekroczyła wielokrotnie wartości Twojego motoroweru Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.