Pi00r3k Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Witam Zakupiłem te oto BMW, byłem po nie w Niemczech i wszystko miałobyć super ale w domu dopiero się nim porządnie przejechałem i zauwazyłem że w przedziale 3tyś-5tyś obrotów strasznie tłucze w silniku. Byłem u mechanika i powiedział że to prawdopodobnie panewki ale on nie jest pewien bo nie miał nigdy do czynienia z Boxerami i mówi że ciężko mu to obsłuchać. Panowie co to moze być? Motocykl ma 90 tyś przebiegu, z tego co słyszałem to są one niezniszczalne a tutaj takie jaja. Poniżej dołączam filmik: Masakra jestem załamany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Brzmi i zachowuje sie jak panewka jeśli mam polegać na filmie. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 (edytowane) To może być to:http://postimg.org/image/xxqq4f75r/http://postimg.org/image/owgs4jym7/ albo coś z zaworami. Edytowane 5 Października 2013 przez samonek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 z filmiku ciężko coś wywnioskować, po rozgrzaniu silnika czasami słychać napinacze rozrządu (hydrauliczne)BMW ma to do siebie, że nie pokaże rzadnej oznaki w postaciu opiłków w olejujak cos to sprawdź wykręcając świece i dociskając tłok na prawym i lewym baniaku przy jego "powrocie" może to coś podpowiepzdr PS: panewke miałek okazje posłuchać w r1150gs, na zimnym silniku ciszach, dopiero po rozgrzaniu niezaleznie od obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Spuść olej i zobacz czy masz opiłki w oleju czy nie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pi00r3k Opublikowano 6 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 U mnie na zimnym i na ciepłym klepie, w tym samym przzedziale obrotów, ale jest to tak cholernie głośne klepanie że filmik tego nie oddaje, na filmuku słychać jakby jakaś śrubka poluzowana drżała, na żywo to jest niezła symfonia.Niemiec mi tak napisał:thought about the problem and I think I have the solution. When I removed the tank to cut the electronic system of my navigation the choke has got to put out of the ?leader-grip?. I tried to find good pictures to explain, but they are not perfect. I hope you see the point you have to check on both sides. If you don`t get it make a detailed picture of this area and I will show you again. To check the part you can pull the choke and you will see, where it is not moving correctly. To send you the pictures, please send me your Email-adress. I tried to send you in this mail, but Ebay does not allow me to send a pdf file. I am sure the problem will be solved after you checked my description. Believe me the bike is in really good condition!!! Tylko nie wiem co ma ssanie do napie***lania w silniku pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 (edytowane) sprawdz oski przepustnic , przyłóż palec do osi podczas pracy silnika , kolega mial podobne objawy w 1100 GS z okolo 90 tys km nalotu , okazalo sie ze oska przepustnic ma maly luz i tak klepie , bo po przylozeniu palca cichla... p.s koledze przy tym nalocie padlo sprzeglo ( zjadlo frezy na "zabieraku tarczy" ) , po zdjeciu tarczy okazalo sie ze walek zdawczy skrzyni ma frezy cienkie jak zyletki....i kwestia czasu az sprzeglo padnie i bez remontu skrzyni sie nie obedzie . Edytowane 6 Października 2013 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pi00r3k Opublikowano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) Witam Do ośki przepustnic? Tzn czy mógłby Pan to sprecyzować? O tych ośkach czytałem ale to podobno klepie znowu na wolnych obrotach, po dodaniu gazu powinno ustać bo regulator napiecia linki się chowa i nie styka z silnikiem ani innym elementem który mógłby powodować stuki pozdrawiam pzdr Edytowane 7 Października 2013 przez Pi00r3k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) przpustnice dozujace powietrze , to co linka otwiera/zamyka ja bym jeszcze sprawdzil , co widac po pokrywa klawiatury , w BMW jest duzo ruchomych czesci , moze cos jest luzne , albo za duzy luz na oskach dzwigienek zaworow. zaloguj sie na forum klubu BMW , napewno cos wiecej powiedza. http://www.bmwmotoklub.pl/ Edytowane 7 Października 2013 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.