Skocz do zawartości

Ja mu gas a on zgaasł


sebek600
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie go tjuningowałeś. To popularny objaw po zwiększaniu mocy wśród tej klasy pojazdów. Za szybko otwierasz przepustnicę, w związku z czym następuje mocne zasysanie mieszanki, zbyt duże jej ciśnienie w kolektorze dolotowym powoduje niezamykanie się zaworu ssącego. Jeżeli nie chcesz tracić mocy, musisz zastosować turbinę Kowalskiego na kolektorze wydechowym, przed tłumikiem żeby wspomóc przepływ gazów w cylindrze. Ewentualnie musisz obrócił czop na wale korbowym o 180 stopni, ale to wiąże się z rozbiórką silnika. Jest jeszcze jedna, bardzo ryzykowna - przez to mało praktykowana metoda, której osobiście nie polecam, a mianowicie oddać pojazd do mechanika. Ale na pewno on nic nie zrobi, naciągnie na koszta, powie że wymienił części, co będzie kłamstwem i będzie jeździł tym pojazdem w celach prywatnych. Wybór pozostawiam Tobie.

Pozdro Techno

qxl7.png

Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowych

Ostrów Mazowiecka

793736001

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...