crossofiec Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 witam. mialem ostatnio taka sytuacje z moim derbi - popekal mi krociec (przed tym motor dobrze chodzil) i w koncu w kroccu byla duza dziura i w jezdzie mi po prostu motor zgasl. kupilem krociec tzn kawalek gumowej rurki w sklepie motoryzacyjnym do chlodnicy bodajze i zalozylem. motorek odpalil itd ale przerywal od 4 do 7 tys obrotow, pozniej jak wszedl w rezo juz od 7 do 10 normalnie chodzil. podjechalem do domu i motor calkowicie zgasl. pozniej juz nie odpalil ani na pycha ani nic... po kilku tygodniach popatrzylem z kolega na membrany i zobaczylismy ze sa szpary na blaszkach. wymienilismy zawor membranowy.. dzisiaj go zamontowalem, swiecie wzialem od kosiarki i motor odpalil lecz strasznie nie rowno chodzil i nie krecil sie wyzej niz 4,5 tys obrotow.. pozniej zalozylem seryjna swiecie i motor w ogole nie odpalil... nie wiem z czym to jest zwiazene czy to krociec czy to cos z elektryka? dodam ze mam airsala 70 racing, gaznik 16stke - wiem ze za maly , lecz wczesniej chodzil na nim normalnie. prosze o pomocdodam tez ze swieca seryjna jest dobra ( testowane na innym motorze ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 słuchaj jeśli wszystko dzieje się po wymianie krócca to tam szukaj przyczyny. Rozumiem że obaj rozumiemy przez to rurke łącząca gaźnik z silnikiem tak? Nie wiem jak wsadziłes tam gietka rurę od chłodnicy ale co ważne średnica otworu krócca na znaczenie. Sprawdź czy jest taka sama bądź zbliżona do tej która była. Druga sprawa to tam musi być wszystko szczelne aby nie lapal lewizny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.