Solo Opublikowano 28 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2004 A no taki wlasnie z tym wal jest...A nawet nie mam teraz jak regulowac gaznika bo aly dzien w pracy i przychodze jak juz ulica spi...znowu mnie wysiedla:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svitak Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Witam! Niedawno nabyłem jawe 350. Całą przygode z nia zacząłem od rozkręcenia gaznika i dokładnego wyczyszczenia ( jawa nie paliła ) Po przeczyszczeniu, sprawdzeniu zaworu itp jawa odpaliła i to całkiem ładnie ale... Niemoge jakos ustawic tego gaznika bo: albo ładnie chodzi na niskich obrotach na jałowym ale zato zupełny brak mocy na niskich obrotach ( na wysokich jak burza) albo ładnie chodzi na niskich na jałowym ale zato bardzo powoli spada z tych obrotów ( jednak wtedy motor ładnie rusza z niskich obrotów?? Czy to nieumiejetnosc ustawienia przezemnie gaznika czy moze to cos innego ?? np. zapłon lub cos?? Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 9 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Ja bym na Twoim miejscu jeszcze sprobowal pokrecic gaznikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 zanim zaczniesz bawic sie gaznikiem sprawdz zaplon, filtr powietrza i mocowanie gaznika - czy gdzies nie lapie lewego powietrza. inaczej nie ma to sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrider Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 u mnie to czy jawa ciagnela z dolu z z wyzszych obr zalezalo od ustawienia zaplonu, a nie gaznika, gaznik byl zawsze wedlug serisowki,sprawdz czy nie zasysa lewego powietrza , bo na tym gumowym laczniku to wszystko mozliwe jest ( mozna wymienic bo 5zl to nie majatek) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svitak Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Dzieki za rady. Wezmę pod uwagę oczym mówicie. Zapytam tylko apropo filtrów powietra bo tu jest troche inaczej. Ta jawa którą kupiłem została przez poprzedniego własciciela nieco zmodernizoana ( Mi sie bardzo podoba) i jest tam filtr taki storzkowy którego sie nie wymienia tylko czysci. Jak te filtry sprawdzaja sie w 2T ?? Bo ładny to on jest napewno :D Zaczne od gaznika i ustawie go tez wedłóg serwisówki i zobaczymy ale to dopiero w weeckend. Będę kombinowac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrider Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 inny filtr powietrza w dwusuwie = gowniana jazda- takie sa moje doswiadczenia zyciowe , w dwusuwie ten element jest szczegolnie wazny, inny filtr - inna regulacja i dlatego podejrzewam ze teraz to ustawienie wedlug serwisowki nie bedzie do konca prawidlowe, ja w cz mialem filtr o wiekszej przepustowosci ( taki tunink) to w ogole nie miala wyjscia z niskich obrotow, dlawila sie itd, zmienilem na orginal i wszystko wrocilo do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.