Skocz do zawartości

Honda VFR 750


ziomek2305
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Bardzo wdzięczny sprzet...uwierz mi :) .Mam dopiero jeden sezon,tyle ze w zielonym malowaniu,ale opłąciło się przesiąść na ten model! Jesli chodzi o twą wspomniana kosmetykę to najlepiej rozebrać do golasa,czyścić i składać z serwisówka. A ze swojej strony jeśli nie znasz historii serwisowej moto to radze od razu zdejmować pokrywy i regulować zawory,wymienić świece (zakupiłem irydy denso - różnica na plus wzgledem zwykłych), czyszczenie gażników + regulacja,inspekcja i smarowanie hebli i oczywiscie wymiana oleju i filtrów. U mnie po takiej kuracjii znacząco powróciły konie do stajni :biggrin: . Najnowsze M3 ze startu odstawia...przetestowane :crossy: Przez cały sezon zero kłopotów,czy stoi dzień czy miesiac pali z półobrotu,spalanie miedzy 6-7.

 

Tylko nic nie zmieniaj...najlepiej wyglada w pełnym orginale!

 

Zakochałem sie w tym modelu,a szczególnie w silniku...pośmigasz,zrozumiesz. Lewa w góre :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...