Skocz do zawartości

Problem z odpaleniem Honda Crm 125 r 1992


alpaprime509
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam otoz mam pewien problem z odpaleniem Hondy..

mialem rozwalony impulsator ale wymienilem go od nsr 125.. wtyczki byly inne wiec troche podrasowalem i iskra jest rozowo fioletowa ale za cholere nie chce odpalic. wyglada na to ze nie dostaje paliwa bo swieca jest suchutka a caly czas na ssaniu chcialem odpalic i nic zero reakcji moze byc wina akumulatora? bo moto chwile stalo w garazu.. jesli wiecie w czym moze byc problem wiec prosze was o szybka pomoc..

 

Jesli napisalem w zlym artykule to przepraszam jestem nowy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze pytanie co ma akumulator do tego że świeca jest sucha? na początku podlej paliwka do cylka tylko ustaw tłok żeby był powyżej okna wydechowego bo inaczej wszystko pójdzie w wydech :) a jeśłi po podlaniu załapie i zgasnie to będziesz musiał gaźnik wyczyścić oraz sprawdzić zawór membranowy w jakim jest stnaie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak dzis zrobie dzieki za pomoc napisze wieczorem jak poszlo ;p



po wlaniu paliwa do cylinda

kilku probowachz trudem odpalila pochodzila chwile i zgasla i nie moglismy jej odppalic. bylo slychac ze lapie ale nie odpalila. przeczyscilem gaznik bedziemy probowac odpalic na pycha jak zrobi sie pogoda. jest mozliwosc ze swieca kiepska lub kabelki od impulsatora sa zle podlaczone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawał by iskre tylko w innym momencie,jesli masz dwa kabelki przy impulsatorze spróbuj je zamienic miejscami.w jednym położeniu kabli impulsator daje impuls jak zaczyna nachodzic na znacznik na magnecie,a jak odwrócisz kable to impuls jest jak schodzi ze znacznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super dzieki twojej radzie odpalil i jezdzil normalnie jak kiedys :biggrin: ale jest cos z gaznikiem bo jak dam ssanie to jezdzi normalnie ale jak wylacze to zaraz go muli jakby paliwa nie dostawal.. nawet jak jest caly czas na ssaniu to zmuli go i musze poczekac chwile dopiero wtedy normalnie sie zbiera i mozna jechac i tak w kolko jest :banghead:

 

Dawał by iskre tylko w innym momencie,jesli masz dwa kabelki przy impulsatorze spróbuj je zamienic miejscami.w jednym położeniu kabli impulsator daje impuls jak zaczyna nachodzic na znacznik na magnecie,a jak odwrócisz kable to impuls jest jak schodzi ze znacznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrzanie masz przewaznie w korku,filtr jest na wezyku,ale jak sie pytasz gdzie jest to pewnie go nie masz,sciagnij wezyk z gaznika wsadz do jakiejs butelki odkrec kranik i patrz przez jakis czas czy paliwo dobrze leci,jak nie bedzie przerywac to odpowietzranie i kranik sprawne,niektore gazniki mialy tez maly metalowy filterek w kruccu przy gazniku na ktory nakladasz ten wezyk,ale nie wiem jak jest u ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...