alpaprime509 Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Witam otoz mam pewien problem z odpaleniem Hondy..mialem rozwalony impulsator ale wymienilem go od nsr 125.. wtyczki byly inne wiec troche podrasowalem i iskra jest rozowo fioletowa ale za cholere nie chce odpalic. wyglada na to ze nie dostaje paliwa bo swieca jest suchutka a caly czas na ssaniu chcialem odpalic i nic zero reakcji moze byc wina akumulatora? bo moto chwile stalo w garazu.. jesli wiecie w czym moze byc problem wiec prosze was o szybka pomoc.. Jesli napisalem w zlym artykule to przepraszam jestem nowy. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Pierwsze pytanie co ma akumulator do tego że świeca jest sucha? na początku podlej paliwka do cylka tylko ustaw tłok żeby był powyżej okna wydechowego bo inaczej wszystko pójdzie w wydech :) a jeśłi po podlaniu załapie i zgasnie to będziesz musiał gaźnik wyczyścić oraz sprawdzić zawór membranowy w jakim jest stnaie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpaprime509 Opublikowano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 tak dzis zrobie dzieki za pomoc napisze wieczorem jak poszlo ;ppo wlaniu paliwa do cylindakilku probowachz trudem odpalila pochodzila chwile i zgasla i nie moglismy jej odppalic. bylo slychac ze lapie ale nie odpalila. przeczyscilem gaznik bedziemy probowac odpalic na pycha jak zrobi sie pogoda. jest mozliwosc ze swieca kiepska lub kabelki od impulsatora sa zle podlaczone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 tak świeca jaknajbardziej mogła paść :) alee gdyby impulsator był by źłe podłaczony nie dawał by iskry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Dawał by iskre tylko w innym momencie,jesli masz dwa kabelki przy impulsatorze spróbuj je zamienic miejscami.w jednym położeniu kabli impulsator daje impuls jak zaczyna nachodzic na znacznik na magnecie,a jak odwrócisz kable to impuls jest jak schodzi ze znacznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpaprime509 Opublikowano 18 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 czyli ze po prostu mam zamienic strony tych kabelkow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Tak,zmieniales wtyczke wiec możliwe ze masz odwrotnie podłączone,i przez to masz przestawiony zaplon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpaprime509 Opublikowano 18 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 super dzieki twojej radzie odpalil i jezdzil normalnie jak kiedys :biggrin: ale jest cos z gaznikiem bo jak dam ssanie to jezdzi normalnie ale jak wylacze to zaraz go muli jakby paliwa nie dostawal.. nawet jak jest caly czas na ssaniu to zmuli go i musze poczekac chwile dopiero wtedy normalnie sie zbiera i mozna jechac i tak w kolko jest :banghead: Dawał by iskre tylko w innym momencie,jesli masz dwa kabelki przy impulsatorze spróbuj je zamienic miejscami.w jednym położeniu kabli impulsator daje impuls jak zaczyna nachodzic na znacznik na magnecie,a jak odwrócisz kable to impuls jest jak schodzi ze znacznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Możesz miec zatkane odpowietrzanie zbiornika paliwa,zapchany kranik,zatkani filtr paliwa jesli go masz,brudny albo zle wyregulowany gaznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpaprime509 Opublikowano 18 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 gaznik wlasnie przeczyscilem gdzie znajduje sie ten filtr paliwa i odpowietrzanie zbiornika paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Odpowietrzanie masz przewaznie w korku,filtr jest na wezyku,ale jak sie pytasz gdzie jest to pewnie go nie masz,sciagnij wezyk z gaznika wsadz do jakiejs butelki odkrec kranik i patrz przez jakis czas czy paliwo dobrze leci,jak nie bedzie przerywac to odpowietzranie i kranik sprawne,niektore gazniki mialy tez maly metalowy filterek w kruccu przy gazniku na ktory nakladasz ten wezyk,ale nie wiem jak jest u ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.