Skocz do zawartości

Podpowiedzcie mi co może dolegać mojej ETZ250


gesiek20
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik jest po kapitalnym remoncie, łożyska, regeneracja wału, szlif, wszystko spolerowane.

 

Problem polega na tym, że jak gwałtownie przyśpieszam np. przy wyprzedzaniu, to moja maszyna mi się muli tzn. perwie tak przy ok. 4tys obrotów (tak na 3 sekundy), a po chwili dostaje takiego kopa, żę aż czuć. Tak się dzieje np. na 3 biegu. Jak jej wstawie na trójce do 75km/h to już tego nie ma (ale też przerwie 1 raz ). No wierzcie mi to jest denerwujące żeby przy wyprzedzaniu jak jej dajesz slinik ci przerywał.

 

A co ciekawsze jak wyjmne filter od powietrza to tego nie ma normalnie cudeńko, przyśpieszenie i w ogóle. Nic nie przerywa, super ryk silnika itp. A jak go wsadze to klapa, znowu to samo tak przy 4 tys. obrotów mi przerwie i znowu się wkręca w obroty. Wszystko jest nowe, przerywacz, kondesator, filter powietrza, swieca itp Kanalky od filtra nie sa pozapychane wszystko jest ok. Gaznik jest ok przeczyszczony, że by nie było, że może mieć jakieś brudy. Dysza ok, iglica na max opuszczona.

 

To co może ! Co za diabeł w tym siedzieć bo ja już nie wiem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytajac ten post myslalem ze napisal go moj kolega. A to dlatego ze on ma IDENTYCZNY problem. Niedawno kupil ETZ 251 i jak przyspiesza to przy 4000 obrotow silnik zachowuje sie jakby nie dostawal paliwa, a potem wszystko jest OK. Jestem ciekawy w czym tkwi problem (bo raczej nie w gazniku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem podobny problem na warsztacie' date=' tyle, ze wystarczylo zdjac pokrywe filtra i wszystko juz bylo ok. Okazalo sie, ze zapchana jest gumowa rura doprowadzajaca powietrze do filtra :mrgreen:[/quote']

Miałeś taki sam problem co ja, tylko że u mnie guma łączy gaznik z filtrem a do filtra nie ma żadnej gumy, bo powietrze bierze z ramy i wszystko jest ok sprawdzałem. A może to wina gaznika ? może go podregulować? jak tak to jestem otwarty na propozycje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej ja maiałem to samo. Ale w moim przypadku problem tkwił w elektryce. Sprawa polegała na tym że przewód z cewki na przerywacz był uszkodzony to znaczy lut sie roz..bał i poprostu silnik przerywał, ale jeszcze nie miałem okazji sprawdzić czy ta usterka została zlikwidowana bo łapłem gume.

Sprawdze jeszcze to z filtrem kto wie????

 

:P pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...