americas Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 może masz źle naciągnięty docisk sprzęgła, ten N to przeskakuje i masz cały czas bieg ? a jak na sprzęgle zwiększysz obroty i próbujesz wbic to jest N ?musisz się pobawić, ale bez ściągnięcia kapy dużo nie zdziałasz jak wszystkie metody możliwe już nie skutkują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedi73 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 (edytowane) Na sucho, czyli moto nie chodzi, N za każdym razem można "wbić", po odpaleniu motocykla strasznie ciężko go odszukać, przeskakuje na 2ke, lub wyżej. Problem znika gdy do "wbicia " N użyje (uwaga) ręki, wtedy precyzyjnie go wbijam za każdym razem (przy odpalonym motocyklu). Nie próbowałem zwiększać obrotów, następnym razem to sprawdzę. Sprawdzę jeszcze, czy coś da wyregulowanie linki sprzęgła. Edytowane 22 Lutego 2014 przez tedi73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
americas Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 sprawdź jeszcze czy ciągnie sprzęgło, wbij 1 trzymaj sprzęgło i wstań z moto jak będzie chciał do przodu to masz do regulacji naciąg linki ( dużo nie da ) kosz sprzęgłowy - docisk wyregulować musisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedi73 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 (edytowane) Muszę sprawdzić to w taki sposób, ale raczej nie zauważyłem żeby ciągnął po wbiciu biegu. W takim wypadku sprzęgło brało by raczej przy samej manetce, a wydaje mi się, że muszę puścić gdzieś do połowy, może trochę mniej wtedy zaczyna ciągnąć. Zapomniałem dodać, że to "walniecie", występuje tylko raz, po odpaleniu motocykla. Przejadę się kawałek, N, zatrzymuje się i 1ka wchodzi cichutko.Większy problem mam z tym N biegiem. Luzy nakładają się na siebie i nie można tego wyczuć nogą (ręką bez problemu). Zresztą nie tylko ja mam taki problem, kilku kolegów (motocyklistów), ma takie samo wrażenie, na tym motocyklu.Teraz myślę, czy nie założyć drugiej dźwigni zmiany biegów (została usunięta), myślę, że ze stopą na obydwu wybieranie było by precyzyjniejsze, tzn. odszukanie samego N. Edytowane 23 Lutego 2014 przez tedi73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedi73 Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Sorki za jakość filmu, chodziło mi o ten luz: Czy to normalne? Jeśli nie, to jak można to zniwelować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Sprawdź gdzie jest ten luz.Nie powinien być taki duży.Prawdopodobnie luz jest na dźwigni wchodzącej do skrzyni,dobrze obejrzyj to połączenie ,zobacz czy dźwigienka jest dobrze skręcona. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedi73 Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 (edytowane) Wiecie może jaki powinien być wymiar i gwint śruby w tej dźwigni, o której pisze @Piter 1600? Edytowane 2 Marca 2014 przez tedi73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Czyżby śruby już nie było?Rozmiar powinien być taki sam jak śruba z przodu w dźwigni zmiany biegów. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedi73 Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Śruba jest, ale w garażu w którym stoi moto, będę dopiero w piątek, a chciał bym kupić nową na normalna nasadkę, a nie imbus i dociągnąć na początek dźwignię, moze to coś da, jeśli nie to będę dalej myślał. Wyczytałem gdzieś, że hajmerkańce dają śrubę o twardości 8. Nie wiem, czy ma to znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Oryginalna śruba jest na imbus i powinna być wkręcona na klej a jej twardość jest wystarczająca.Jeśli była nie dokręcona,lub się popuściła to pewnie już wiele z tym nie zrobisz.Będzie wyrobiony wałek i dźwignia. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedi73 Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Jeśli sama dźwignia będzie wyrobiona, to chyba pól biedy, chociaż ze zmiana, to tez niezły rebus :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.