Hubi Opublikowano 23 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2004 W ktora strone mam miec skrecona kierownice? Kluczykiem w lewo. Trzeba go wcisnac? Jak wciskalem, to stacyjka obnizyla sie i przekrecila sie bardziej w lewo - juz tak jakby miala zaskakiwac blokada, ale trafia na jakis opor??? Czy po zablokowaniu stacyjka pozostaje w pozycji wcisnietej? kierownica oczywiscie w lewo ale nie na maxa... powoli odbijaj w prawo i wtedy powinna wejsc. Dzieje sie tak dlatego ze otwór na bolec nie jest na samym koncu a troszeczke blizej... ja tez tak mam w kazej aprilii :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzybek Opublikowano 24 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2004 masz lekko wyrylana stacykje musisz kluczykiem pomanipulowac i zamkniesz mam ten sam problem .Trzeba wykrecic stacyjke i dac zrobic do klucznika i bedzie ok i ja tak zrobie :evil2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 24 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2004 Dzisiaj doszly do mnie kolejne watpliwosci odnosnie mojej Suzi... Na prawej manetce mamy przelacznik swiatel - jest on 3 stopniowy: calkowicie zgaszone, wlaczone zegary i swiatla.Czy to normalne, ze na srodkowej pozycji podwietlaja sie tylko zegary - nie powinny palic sie takze swiatla pozycyjne? Kolejna sprawa to rozruch na ssaniu. Czy przy obecnych temperaturach mam zapalac z ssaniem? Jesli zgasze ssanie zaraz po uruchomieniu silnik przy ruszaniu wyraznie sie muli i slabo ciagnie. Natomiast przy wlaczonym ssaniu obroty trzymaja sie prawie na 4tys i przy zalaczaniu biegu za serce lapie mnie glosne "klikniecie" zarzucanej jedynki. Zapewne nie jest to zdrowe dla skrzyni... Wiec co mam robic, aby silnik ciagnal ladnie zaraz po uruchomieniu, a skrzynia nie tracila na zywotnosci?? Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 24 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2004 Musisz dźwignią ssania delikatnie pomanewrować. Nie musi być ona ustawiona w opór. Po zapalaniu silnika na ssaniu (nawet w lato) i po wskoczeniu ta wspomniane 4 tys musisz delikatnie odjąć ssanie, tak by obroty były około 1500 - 2000. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.