ScreamerETX Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Witam. Mam mały problem z kranikiem w GPZ.. Już kiedy go kupiłem był nie do końca ok. ale wcześniejszy właściciel poinformował mnie o tym i mówił żebym dmuchnął w zbrionik przed jazdą, a że wolałem korzystać z ładnej pogody i jeździć nie czepiałem się go i nie rozkręcałem, ale od jakiegoś tygodnia ta metoda już nie działa... i tak.. po rozgrzaniu silnika przejeżdżam jakieś 3km i zaczyna go dławić i dusić, więc dmucham w zbironik i jadę dalej po ok. 5km znowu to samo i później jest identycznie.. na biegu jałowym obroty spadają do 1tys/min ale nie gaśnie, na wyższych obrotach, powyżej 6tys. obr/min wszystko wydaje się działać normalnie..czyściłem krani, przedmuchiwałem przewody i nic nie pomaga.zastanawia mnie jedna rzecz.. kiedy wczoraj zdjąłem zbiornik, zassałem powietrze z rurki od podciśnienia paliwo leciało za pierwszym razem jakąś 1min. za drugim razem do samego końca. Membrana wydawała się ok. jedynie uszczelka była w okolicach śrubek lekko naderwana, ale to chyba nie tego wina.. w czym może być problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 w zatkanym otworze odpowietrzającym zbiornik umiejscowionym w korku wlewu paliwa Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ScreamerETX Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 (edytowane) własnie zapomniałem dopisać, że dzisiaj też go przedmuchałem i powietrze przepływa bez problemu a nie ma poprawy Edytowane 25 Sierpnia 2013 przez ScreamerETX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.