sopel150 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Witam Posiadam KTM LC2 125, jak większość wie silnik jest tam taki jak w yamaha dt 125. Mój problem polega na tym że mój KTM nie posiada sterowania zaworem wydechowym i w zawór jest wkręcona śrubka tak aby był cały czas otwarty.Dodam ze KTM nie posiada praktycznie żadnej instalacji, jedyne co posiada to wyłącznik zapłonu i moduł jest podłączony tak aby motor jeździł. Jak by ktoś pomógł jak te sterowanie zainstalować by było super. Teraz napiszę to co już wiem na temat YVPS. Zaworem po przez linki steruje silniczek który otwiera i zamyka zawór w odpowiednim momencie, podłączony jest po przez kostkę do instalacji (kostki 4 pin lub 5 pin oraz na schemacie instalacji yamaha dt 125R jest na 2 pin ) + plus 1 kabelek który steruje silniczkiem i wysyła informacje kiedy otwierać i zamykać zawór. I to chyba tyle co wiem. Sory za styl pisania i w ogóle ale moje doświadczenie z forum jest praktyczne zerowe:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 W ktm silniczek jest na 3 kable,zeby dzialal musisz miec sprawne ladowanie i akumulator. A jak go odpalasz? bo z tego co pamietam lc2 ma tylko elektryczny rozrusznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel150 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 mechanizm kopki jest od Yamaha dt 125. A jak mam silniczek sterujący zaworem od Yamaha dt 125R i regulator tez od yamahy to da radę to zrobić żeby śmigało?(żeby nie było nieporozumień mam bo kupiłem leżą w garażu :P ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel150 Opublikowano 18 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 mechanizm kopki jest od Yamaha dt 125. A jak mam silniczek sterujący zaworem od Yamaha dt 125R i regulator tez od yamahy to da radę to zrobić żeby śmigało?(żeby nie było nieporozumień mam bo kupiłem leżą w garażu :P ) już zrobiony zawór mianowicie chciał bym wyjaśnić parę kwestii które pewnie dla niektórych są nie jasne. Są przynajmniej 3 rodzaje silniczków YPVS to jaki jest komu potrzebny jest prawdopodobnie uzależnione od modułu jaki posiadamy w swoim motocyklu.1 typ silniczka to taki który podłączamy bezpośrednio pod moduł kostka 4 pinowa +1(tylko tyle o nim wiem )2 typ to taki jak ja mam, jeden kabelek podłączamy pod moduł (czarno-żółty) a czarny to masa a brązowy to plus, ten silniczek nie wymaga żadnego dodatkowego sterowania serwomechanizmem cały układ scalony jest w środku silniczka 3 typ także 4 pianowa kostka +1 ten silniczek niestety potrzebuje osobnego układu scalonego sterującego serwomechanizmem, takie ów silniczki były montowane w niektórych modelach TZR-ki . Tak że po około 2 tygodniach główkowania udało mi się końcu dojść o co chodzi i zbudowałem sterowanie zaworem wydechowym od zera i przy okazji ładowanie akumulatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.