nurek Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Pomóżcie zczęło mi cieknąć jest zamocowana laga lewa w gnieździe na dole przy osi koła. zaczęło cieknąć na połączeniu lagi z żeliwnym korpusem trzymającym oś i szczęki. Czy ona jest wkręcana, wklejana, czy mocowana na gorąco. Jak to naprawić? Stało się to po tym jak oddałem do mechanika żeby wymienił uszczelniacze na lagach. Pomóżcie proszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Witaj,laga jest wkręcana w dolną częśc,zazwyczaj na mocny klej i dodatkowo zabezpieczona malutką śrubką,ale przy zwykłej zmianie uszczelniaczy niema prawa tam sie nic złego wydarzyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Jak myślisz można by to zakleić bez rozbierania? Tak podkleić na ten przyklad? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Raczej nikłe szanse,aby udało sie to uszczelnic powierzchownie,jedynie demontaż całkowity i poprawne złożenie.Miałeś może lage zmienianą i czy jesteś na bank pewny,że cieknie właśnie tam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Miałem zmieniane tylko uszczelniacze. Przed ich wymianą poprostu wszystko ciekło od góry do dołu. Po wymianie uszczelmiaczy cieknie właśnie tam na dole. Ciekawe czy to sklejanie puści bez uszkodzenia lagi, bo jak ją złapać, a część kleju nadal trzyma. Jest na to jakaś sprytna metoda? Jak to wykręcić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maneta Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 (edytowane) Jeżeli w tym modelu jest przewidywana wymiana rur nośnych trzeba rozkręcić element,tam występuje o-ring,oraz podkładka,zdarza się właśnie że te o-ringi puszczają,naprawiałem takie zawieszenie w Kawasaki ZZR 1400 i właśnie puścił o-ring między rurą a adapterem,i przeciekał olej teleskopowy,najlepiej jest rozebrać i złożyć poprawnie używając nowego o-ringu,oraz dobrego kleju do połączeń gwintowanych.Tak jak pisał maciej MT-01,jest tam jeszcze maleńki kołek zabezpieczający rurę nośną,rozkręcenie nie powinno stanowić większych trudności,ale...........Best regardsDanekNajlepiej używać klucza taśmowego to znaczy takiego z pasem skórzanymhttp://www.rynekinstalacyjny.pl/artykul-galeria/id3356,klucze-dla-instalatora?gal=1&zdjecie=1752 Edytowane 19 Sierpnia 2013 przez Maneta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Zrozumiałem prawidłowo odbiór :) Dziękuję za pomoc koledzy. Jutro wracam do mechanika. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.