Skocz do zawartości

Dławienie silnika Kawasaki GPZ 550


modjo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam Kawasaki GPZ 550 1984r 65 km,ostatnio pojawil sie problem z dlawieniem sie silnika a mianowicie:

 

silnik na zimno zapala od pierwszego razu tak jak i rozgrzany,wolne obroty ma stabilne i ma moc w zakresie niskich i srednich obrotow,ale po rozgrzaniu dlawi sie od 7500 do 9000 obrotow,na kazdym biegu,po przekroczeniu 9000 obrotow usterka juz ustaje.

Zalozylem druga baterie gaznikow i dlawienie tez wystepuje.

Jezdzilem z otwartym wlewem zbiornika,usterka dalej wystepuje.

Przy okazji kontroli luzow zaworowych(na trzecim cylindrze luz jest pizej toleracji) odkrylem uszkodzony napinacz lancucha rozrzadu.

Tak sie zastanawiam czy zmniejszone luzy i uszkodzony napinacz moga byc przyczyna dlawienia sie silnika akurat w takim zakresie obrotow(7500-9000)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...