Diabeł Piszczałka Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Jakieś papiery z kupna? Umowa? Faktura? Cokolwiek? Nigdzie nie ma VIN'u? Cytuj Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji. Primum non nocere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Nigdzie nie ma VIN'u? No VIN to bedzie ale sprawdzajac pojazd przeczytasz ze jest juz wyrejestrowany w danym kraju i koniec ( konkretnie we Włochach i UK ). Zero. Skreslony. Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 W rekach wlasciciela nic nie zostaje, chyba ze jakies faktury lub inne pierdoly ale tam nie ma tego numeru jedynie numer rej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Piszczałka Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 No VIN to bedzie ale sprawdzajac pojazd przeczytasz ze jest juz wyrejestrowany w danym kraju i koniec ( konkretnie we Włochach i UK ). Zero. Skreslony. Majkel, nie osłabiaj Mnie, bo miałem ciężki weekend. Użyj głowy czy czego tam chcesz i wyobraź sobie, że VIN nadal zostaje na ramie. Nie trzeba sprawdzać pojazdu w żadnych bazach. VIN w łapie i porównujesz ze sprzętem, który oglądasz. W rekach wlasciciela nic nie zostaje, chyba ze jakies faktury lub inne pierdoly ale tam nie ma tego numeru jedynie numer rej. Robert, wybacz, ale całe ostrzeżenie jest bez sensu, dopóki nie podasz danych, po których można rozpoznać ten motocykl. Cytuj Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji. Primum non nocere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Już nie tragizujcie. Jak dla mnie git maszyna. Jeśli skrzynia się zblokowała po szlifie to pewnie jakaś pierdoła i można bardzo łatwo ją naprawić. Sprzęt wygląda na prosty więc nie wiem przed czym tu ostrzegać. Szczerze mówiąc ja bym go kupił bez problemu gdybym był zainteresowany tym modelem, przynajmniej bym wiedział, że nic poważnego mu nie dolegało. Za bardzo się przejmujecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) Już nie tragizujcie. Jak dla mnie git maszyna. Jeśli skrzynia się zblokowała po szlifie to pewnie jakaś pierdoła i można bardzo łatwo ją naprawić. Sprzęt wygląda na prosty więc nie wiem przed czym tu ostrzegać. Szczerze mówiąc ja bym go kupił bez problemu gdybym był zainteresowany tym modelem, przynajmniej bym wiedział, że nic poważnego mu nie dolegało. Za bardzo się przejmujecie.Nie tylko skrzynia bo i laga prawa krzywa, zegary, lampa + wyciek oleju dolem z silnika wiec moglo cos peknac od uderzenia w slup- slup caly spadla tylko lampa Majkel, nie osłabiaj Mnie, bo miałem ciężki weekend. Użyj głowy czy czego tam chcesz i wyobraź sobie, że VIN nadal zostaje na ramie. Nie trzeba sprawdzać pojazdu w żadnych bazach. VIN w łapie i porównujesz ze sprzętem, który oglądasz. Robert, wybacz, ale całe ostrzeżenie jest bez sensu, dopóki nie podasz danych, po których można rozpoznać ten motocykl.Teraz to jestem na Sycyli wiec choc bym nawet chcial isc do ACI i szukac numeru VIN to nie dam rady, jedyne co to w dokumentach w kraju beda dane kumpla Mirco Belloni Sansepolcro.Zawsze mozna poprosic sprzedajacego o libretto i sprawdzic nazwisko. Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez robert73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Piszczałka Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Nie tylko skrzynia bo i laga prawa krzywa, zegary, lampa + wyciek oleju dolem z silnika wiec moglo cos peknac od uderzenia w slup- slup caly spadla tylko lampa Teraz to jestem na Sycyli wiec choc bym nawet chcial isc do ACI i szukac numeru VIN to nie dam rady, jedyne co to w dokumentach w kraju beda dane kumpla Mirco Belloni Sansepolcro.Zawsze mozna poprosic sprzedajacego o libretto i sprawdzic nazwisko. O widzisz, teraz ostrzeżenie ma sens. :) Cytuj Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji. Primum non nocere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 VIN w łapie i porównujesz ze sprzętem, który oglądasz. I to wszystko ....To zadne sprawdzenie oprocz tego ze numer z ramy zgadza sie z numerem na papierze a chyba nie o tym pisalismy ..Raczej o sprawdzeniu historii pojazdu. Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Tak czy siak tutaj ACI nie prowadzi historii pojazdow wiec sie nic nie znajdzie jedynie ewentualnych wlascicieli. Chyba ze ktos serwisowal moto tylko wylacznie w serwisie danej marki to wtedy tez bedzie znana historia napraw i mamutenzione, oraz przebieg, sredni okolo 5-8 tys. rocznie, jarobie duzo wiecej bo dojezdzam dosc daleko do roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.