Skocz do zawartości

Uwaga


Gość robert73
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakieś papiery z kupna? Umowa? Faktura? Cokolwiek? Nigdzie nie ma VIN'u?

Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji.

 

 

Primum non nocere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No VIN to bedzie ale sprawdzajac pojazd przeczytasz ze jest juz wyrejestrowany w danym kraju i koniec ( konkretnie we Włochach i UK ). Zero. Skreslony.

 

 

Majkel, nie osłabiaj Mnie, bo miałem ciężki weekend. Użyj głowy czy czego tam chcesz i wyobraź sobie, że VIN nadal zostaje na ramie. Nie trzeba sprawdzać pojazdu w żadnych bazach. VIN w łapie i porównujesz ze sprzętem, który oglądasz.

 

W rekach wlasciciela nic nie zostaje, chyba ze jakies faktury lub inne pierdoly ale tam nie ma tego numeru jedynie numer rej.

 

 

Robert, wybacz, ale całe ostrzeżenie jest bez sensu, dopóki nie podasz danych, po których można rozpoznać ten motocykl.

Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji.

 

 

Primum non nocere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie tragizujcie. Jak dla mnie git maszyna. Jeśli skrzynia się zblokowała po szlifie to pewnie jakaś pierdoła i można bardzo łatwo ją naprawić. Sprzęt wygląda na prosty więc nie wiem przed czym tu ostrzegać. Szczerze mówiąc ja bym go kupił bez problemu gdybym był zainteresowany tym modelem, przynajmniej bym wiedział, że nic poważnego mu nie dolegało. Za bardzo się przejmujecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie tragizujcie. Jak dla mnie git maszyna. Jeśli skrzynia się zblokowała po szlifie to pewnie jakaś pierdoła i można bardzo łatwo ją naprawić. Sprzęt wygląda na prosty więc nie wiem przed czym tu ostrzegać. Szczerze mówiąc ja bym go kupił bez problemu gdybym był zainteresowany tym modelem, przynajmniej bym wiedział, że nic poważnego mu nie dolegało. Za bardzo się przejmujecie.

Nie tylko skrzynia bo i laga prawa krzywa, zegary, lampa + wyciek oleju dolem z silnika wiec moglo cos peknac od uderzenia w slup- slup caly spadla tylko lampa

 

 

 

Majkel, nie osłabiaj Mnie, bo miałem ciężki weekend. Użyj głowy czy czego tam chcesz i wyobraź sobie, że VIN nadal zostaje na ramie. Nie trzeba sprawdzać pojazdu w żadnych bazach. VIN w łapie i porównujesz ze sprzętem, który oglądasz.

 

 

 

Robert, wybacz, ale całe ostrzeżenie jest bez sensu, dopóki nie podasz danych, po których można rozpoznać ten motocykl.

Teraz to jestem na Sycyli wiec choc bym nawet chcial isc do ACI i szukac numeru VIN to nie dam rady, jedyne co to w dokumentach w kraju beda dane kumpla Mirco Belloni Sansepolcro.

Zawsze mozna poprosic sprzedajacego o libretto i sprawdzic nazwisko.

Edytowane przez robert73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko skrzynia bo i laga prawa krzywa, zegary, lampa + wyciek oleju dolem z silnika wiec moglo cos peknac od uderzenia w slup- slup caly spadla tylko lampa

 

Teraz to jestem na Sycyli wiec choc bym nawet chcial isc do ACI i szukac numeru VIN to nie dam rady, jedyne co to w dokumentach w kraju beda dane kumpla Mirco Belloni Sansepolcro.

Zawsze mozna poprosic sprzedajacego o libretto i sprawdzic nazwisko.

 

 

O widzisz, teraz ostrzeżenie ma sens. :)

Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji.

 

 

Primum non nocere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VIN w łapie i porównujesz ze sprzętem, który oglądasz.

I to wszystko ....

To zadne sprawdzenie oprocz tego ze numer z ramy zgadza sie z numerem na papierze a chyba nie o tym pisalismy ..

Raczej o sprawdzeniu historii pojazdu.

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy siak tutaj ACI nie prowadzi historii pojazdow wiec sie nic nie znajdzie jedynie ewentualnych wlascicieli. Chyba ze ktos serwisowal moto tylko wylacznie w serwisie danej marki to wtedy tez bedzie znana historia napraw i mamutenzione, oraz przebieg, sredni okolo 5-8 tys. rocznie, jarobie duzo wiecej bo dojezdzam dosc daleko do roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...