Shinigami Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 To może być przyczyna, bo zawieszony/niedomknięty zaworek otwiera napływ paliwa, poziom idzie w górę i więcej towaru dostaje się do cylindra, silnik nie przepala a dalej już wiesz. Upewnij się, że pływa nie jest uszkodzony. Gniazdo i zaworek są elementami wymiennymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tasior0407 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Witam , po wymianie zaworka , dalej to samo , poziom ustawiony minimalnie na próbę i przy średnich oborotach czasami jest to samo jak sie jedzie , jade jade średnie obroty i nagle buuuuuu . i z węzyków przelewowych leci paliwo ... Jakim cudem ? Zaworek trzyma , pływak szczelny i zdrowy , iglica na ostatnim rowku jest , już nie mam pomysłu co to może być ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Gniazdo zaworka w gaźnikach mikuni jest wciśnięte w korpus gaźnika. Uszczelnia to gniazdo gumowy oring który z czasem zaczyna puszczać paliwo. Mimo, że zaworek iglicowy jest zamknięty to gaźnik przelewa.Wyjmij gniazdo z korpusu i kup nowy oring w sklepie z częściami auto-moto lub w składnicach maszyn rolniczych. Cos tam dobierzesz na wymiar starego.Dopiero po ustawieniu poziomu paliwa wyreguluj skład mieszanki wolnych obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tasior0407 Opublikowano 1 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Gniazdo zaworka w gaźnikach mikuni jest wciśnięte w korpus gaźnika. Uszczelnia to gniazdo gumowy oring który z czasem zaczyna puszczać paliwo. Mimo, że zaworek iglicowy jest zamknięty to gaźnik przelewa.Wyjmij gniazdo z korpusu i kup nowy oring w sklepie z częściami auto-moto lub w składnicach maszyn rolniczych. Cos tam dobierzesz na wymiar starego.Dopiero po ustawieniu poziomu paliwa wyreguluj skład mieszanki wolnych obrotów. okey spróbuję w ten sposób , mam nowe gniazdo to je jutro założę , ale gdy dmucham przez wężyk i zamykam zaworek to nie słuchać by powietrze leciało . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tasior0407 Opublikowano 2 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Witam , jestem przekonany na 200% ze to nie zaworek , dzis odkryłem co innego ... Czy takie objawy może dawać uszkodzona uszczelka głowicy ? Bo raz że się poci , a jak sie moto dusiło to było czuć taki specyficzny zapach benzyny nie przepalonej , szukam źródła , i znalazłem , leci ten smród z pod głowicy , czuć w jednym miejscu , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.