PavelSST Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 (edytowane) Cześć, mam taką sytuację że byłem w sklepie z częściami do starych motocyklów. Tam kupiłem krzywkę zapłonu niby do MZ. Krzywka ta robi 2 przerwy. Tak jakby w GMP i DMP. Tak ma być czy co? Czy to kwestia regulacji? Edytowane 12 Lipca 2013 przez PavelSST Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tutek65 Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Prawidłowo wyregulowany zapłon robi jedną przerwę ( w momencie rozwierania platyn generuje się iskra na świecy ). Na zdjęciu dokładnie nie widać, ale jest raczej OK.Poczytaj sobie jak wyregulować zapłon pięć chyba postów wyżej ( zamieściłem tam link ), jest dokładnie co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Masz MZ z obrotowym tłokiem? Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PavelSST Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 To znaczy? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Tytuł tematu Tłok nie robi obrotów, obraca się wał korbowy Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PavelSST Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 (edytowane) Ogólnie zapłon działał, mz paliła tylko tak nie do końca. No i się to roztroiło i nie chce palić. Edytowane 13 Lipca 2013 przez PavelSST Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PavelSST Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Ok problem rozwiązany. Teraz pali od strzału :wink:Dzięki za pomoc, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor86 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Jak rozwiązałeś problem? Mam podobnie, że iskra jest przed GMP i DMP. Dodatkowy problem jaki mam to że przy jeździe pod górkę motocykl zachowuje się jakby tracił moc, a potem odcinało zapłon i trzeba redukować żeby móc jechać dalej. Natomiast przy jeździe po płaskim na początku jest ok. Jest dynamiczny, ale przy ok 5 tys obrotów robi buuuuu i albo trzeba wbić wyższy bieg. najszybciej jak udało mi się jechać to 60 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.