masterlink Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Spotkał się ktoś z was może z takim objawem jak na poniższym filmie? Dzieje się to niezależnie od temperatury otoczenia i silnika, czasem trzeba kilka razy pokręcić manetką żeby stuknął i zgasł, czasem robi to za pierwszym razem. Dzieje się tak zarówno na biegu jałowym ze ściśniętym sprzęgłem i bez, a także podczas ruszania na jedynce. Dodatkowo - dotykając wybieraka na biegu jałowym czuć że mocno drży/wibruje, po ściśnięciu klamki sprzęgła - przestaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Z Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Nie słychać tu żadnej awarii mechanicznej. Po prostu silnik dusi się odbija do tyłu i słychać stuknięcie wolnego koła i przekładni rozrusznika. Trzeba wyregulować gaźniki wymienić świece oraz przyjrzeć się przewodom i fajkom. Ewentualnie może wystarczyć po prostu odrobinę podnieść obroty biegu jałowego bo wydaje mi się że są za niskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masterlink Opublikowano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Jestem słaby z tematów konstrukcji motocykli (zajmowałem się do tej pory głównie samochodami) i nie mogę sobie wyobrazić co tam może aż tak głośno walić przy gaśnięciu. Dźwięk jest w rzeczywistości głośniejszy niż to co zebrał mikrofon telefonu - brzmi jakby kosz sprzęgła walił w obudowę albo coś w tym stylu... Tak czy inaczej dzięki za opinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 podnieś obroty jałowe nieco w górę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.