Gość Anonymous Opublikowano 13 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2004 Mój problem z shimmy zaczął się rok temu, kiedy to kupiłem Transalpa. Podczas przeglądu na 1000 km zostały założone gmole i stelaż pod kufry boczne. W drodze powrotnej do domu chcąc poprawić kurtkę puściłem kierownicę, a tu shimmy jak cholera. Nie jestem pewien, czy nie występowało już przed przeglądem – nie wiem, czy akurat przez ten 1000 km puściłem choć raz kierownicę przy prędkości 60-90 km/h, ale wydaje mi się, że zdarzało się. I tak, są cztery opcje:1). Shimmy było od kupna spowodowane przez oponę, ale tego nie zauważyłem przed przeglądem.2). Shimmy jest spowodowane niewycentrowaną oponą, ale nie pamiętam, abym przywalił w tamtym okresie konkretniej przednią oponą w cokolwiek.3). Shimmy powstało przez dołożenie do Trapa ww. akcesoriów.4). W serwisie coś spier...li.W ramach dodatkowych podpowiedzi: kumpel jeździ dokładnie na tych samych gumach co ja i nie ma problemów, pewien mechanik dopatrzył się minimalnego bicia mojej przedniej oponki.I jeszcze jedno, zna ktoś miejsce, gdzie centrują oponki w Poznaniu (o Rapidzie wiem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2004 Jak masz bicie, to masz i shimmy, opony to glowna przyczyna tego klopotu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.