Skocz do zawartości

Problem z odpaleniem Hondy CBR 600 F2


Rekomendowane odpowiedzi

powyżej 5 tysiecy *



a na zakreconym kraniku nie próbowałem... ale w pon sie za to jeszcze wezme to dam wam tu znac :D a i Dziękli naprawde wielkie, że można liczyć na was i na wasze propozycje !



A powiedzcie mi tak tylko dla wiedzy.... Po wyregulowaniu zaworów trzeba wyregulować gaźniki i synchro ?

Edytowane przez goblin9508
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. To to dwie oddzielne sprawy. Ale Ciebie i tak nie ominie robota, bo wyraźnie coś jeszcze zostało do zrobienia. Jeśli nie kręci powyżej 5k to tutaj w gre też wchodzi grube zalewanie benzyną (po to jest między innymi eksperyment z zakręconym kranikiem) albo zatkane dysze lub coś nie pozwala przepustnicy otworzyć się bardziej.

Świece jeśli masz stare to możesz zmienić kontrolnie skoro i tak już grzebiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...