goblin9508 Opublikowano 25 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 (edytowane) powyżej 5 tysiecy *a na zakreconym kraniku nie próbowałem... ale w pon sie za to jeszcze wezme to dam wam tu znac :D a i Dziękli naprawde wielkie, że można liczyć na was i na wasze propozycje ! A powiedzcie mi tak tylko dla wiedzy.... Po wyregulowaniu zaworów trzeba wyregulować gaźniki i synchro ? Edytowane 25 Maja 2013 przez goblin9508 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Nie. To to dwie oddzielne sprawy. Ale Ciebie i tak nie ominie robota, bo wyraźnie coś jeszcze zostało do zrobienia. Jeśli nie kręci powyżej 5k to tutaj w gre też wchodzi grube zalewanie benzyną (po to jest między innymi eksperyment z zakręconym kranikiem) albo zatkane dysze lub coś nie pozwala przepustnicy otworzyć się bardziej.Świece jeśli masz stare to możesz zmienić kontrolnie skoro i tak już grzebiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goblin9508 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Witam... wziąłem sie za swoja cbr swiece wymienione, kalble ustawione tak jak maja byc i wszystko gra :DJeszcze raz dzieki wszystkim za porady :D Pozdrawiam Wszystkich Motocyklistów :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.