Skocz do zawartości

Aprila rs 125 poważny problem pomocy


dawid95233
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie jestem nowy na forum :).

Do rzeczy . Mam aprile rs 125 . I problem polega na tym ze jak startuje na 1 (7 tys obrotów) to jak puszcze sprzęgło to borty spadaja do 2-3 i chyab nie powino tak byc...

I 2 problem to taki ze od 6 tys do 7,5 muli mi strasznie motor a od 7,5 idzie jak rakieta :)

Prosze o pomoc ... Co mam zrobic z tymi 2 problemami.

 

 

Pozdrawiam



ref@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie jestem nowy na forum :).

Do rzeczy . Mam aprile rs 125 . I problem polega na tym ze jak startuje na 1 (7 tys obrotów) to jak puszcze sprzęgło to borty spadaja do 2-3 i chyab nie powino tak byc...

I 2 problem to taki ze od 6 tys do 7,5 muli mi strasznie motor a od 7,5 idzie jak rakieta :)

Prosze o pomoc ... Co mam zrobic z tymi 2 problemami.

 

 

Pozdrawiam

 

ref@

 

 

Nie do końca rozumiem ten pierwszy problem. Może po prostu za mało gazu dajesz przy szybkim tempie puszczania sprzęgła? :P

 

A co do drugiego problemu. Jak bardzo muli? RS'ki zazwyczaj minimalnie mulą właśnie tuż przed wejściem na obroty, szczególnie jeżeli wersje z zaworem wydechowym mają go zablokowoanego w pozycji ON, wtedy dysproporcja momentów jest naprawdę ogromna w tym zakresie obrotów. Jeżeli masz zawór wydechowy, przeczyść go i zobaczy czy elektromagnes go otwiera i zamyka + czyszczenie gaźnika, filtra. Jeżeli nie masz zaworu, jedna rzecz mniej do popsucia się. :P

Edytowane przez VinAlucard

"Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten 1 problem nei aktualny juz. a co do 2 to dzięki serdecznie za pomoc. Tak myślałem ze zawór i gaźnik tez ale nie jestem do konta pewny . W nastepnym tygodniu daje do mechanika żeby zrobił i przy okazji ślimak od prędkościomierza tez. .. ;/

Ona muli strasznie... wiem ze rs od 7 tys obrotów ladnie sie wkrecaja. Tu jest tak ze ... Od poczatku do 5 tys sie normlanie rozpedza tak jak rs na tych malych obrotach a po wyzej 5,5 tys do 7 muli ja nie ze tak slabo tyko strasznie ..... A przy okazji jaki cylinder polecacie i wgl . Chcialem sb kupic lepszy gaznik moduł i tlumnik zeby miec te 42 + km .... + cylinder 160 cc

 

 

Edit@

 

a co do tego mulenia myslalem tez ze to moze chodzic o swiece i kapturek co wy na to ?

Edytowane przez dawid95233
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy kombinacjach z większą pojemnością drastycznie spada żywotność, nie polecam jeżeli nie masz za dużo siana w zapasie. Jaki jest rok produkcji Twojej RS?

 

Przeczyść gaźnik i filtr powietrza. Jeżeli Ci nie przerywa to świeca jest wporządku.

"Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2000 rok. Tzn ja w niej 5 tys km temu zmeinialem tlok cylinder amory itp. Gruntowny remont a mam do was pytanie http://allegro.pl/wydech-dominator-crossowal-aprilia-rs-125-nowosc-i3196411252.html

Dobry wydech ? doda troche mocy ? A jak nie jaki polecacie zeby byl glos nie kosiarki tyko taki jak a tym wydechu

 

Edit@

 

Mam jeszcze jedno pytanie jutro daje motor do mechanika zeby popatrzyl czemu go tak muli...

Co moge zmienic jeszcze tak do 800 zl zeby wiecej koni bylo ?

200 zl slimak i mam 600 zl na inne pierdoly co polecacie ?

Slyszalem ze filtr stożkowy dodaje mocy

Edytowane przez dawid95233
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr stożkowy i owszem dodaje mocy, ale do tego syfi i będziesz miał później z nim problemy. Końcówka od wydechu, którą zlinkowałeś nie da Ci nic poza bajeranckim wyglądem i pierdzeniem, które zamieni się w buczenie. Jeżeli chcesz podnieść moc powinieneś poszukać dedykowanych układów wydechowych do tego modelu, np. Arrow, Gianelli, itd. RS 125 to 2T, zawsze będzie pierdziała, muliła na niskich i średnich, ale za to jest praktycznie najszybsza w swojej klasie. Nie chcesz głosu kosiarki, to sprzedaj Aprilię i kup YZF-125R albo CBR125 i rozkoszuj się jak Cię Golfy 1,3 wyprzedzają. :P

 

Moim zdaniem jeżeli masz motocykl po remoncie to zostaw silnik w spokoju i nic nie ruszaj, bo przy tej pojemności koszta tjuningu są duże i niewymierne do efektów.

 

Ale decyzja należy do Ciebie. :)

"Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie problemy opiszesz to ? :) Wlasnie specialnie kupilem rs 125 bo jest bardzo dbra i ladnie wyglada :) 2 w 1 :)).

A moge zmienic gaznik na 34mm ? Bo ja szczerze to nie wiem jaki mam w aprili ale napewno nie 34 ... A i moduł calkowicie odblokowany tez doda mocy ? Bo wedlug mnie ja nie mam odblokowanego calkowicie

 

 

Dzieki za odpowiedzi w moim temacie

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

Mam do was pytanie ;). Nie znam sie na tuningowaniu aprili wiec chcialem sie zapytac co wymienic zeby motor byl szybszy i mial wiecej koników. Mam do wydania 2000 tys . Prosze o odpowiedzi :)



Co wy na to ?

http://moto125.pl/p/192/476/sportowy-wydech-i-cylinder-tuning-mechaniczny-aprilia-rs-125-2006-2012-aprilia.html

 

edit@ I tak chcialbym wymienic cylek itp ... remont 5 tys temu byl nawet troche wiecej a ja chcialbym 160 cc

Edytowane przez dawid95233
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie problemy opiszesz to ? :) Wlasnie specialnie kupilem rs 125 bo jest bardzo dbra i ladnie wyglada :) 2 w 1 :)).

A moge zmienic gaznik na 34mm ? Bo ja szczerze to nie wiem jaki mam w aprili ale napewno nie 34 ... A i moduł calkowicie odblokowany tez doda mocy ? Bo wedlug mnie ja nie mam odblokowanego calkowicie

 

 

Dzieki za odpowiedzi w moim temacie

 

Pozdro

 

 

Chociażby z regulacją gaźnika. Miałem stożek w pierdziku i nie doszedłem do ładu z regulacjami, dopiero zmiana na standardową puchę pomogła. Jeżeli masz blokadę na module to sprawdź do jakich obrotów Ci się kręci, jeżeli kręci się do 7-8 tyś to masz blokadę. Najefektywniejszy byłby faktycznie cylinder + gaźnik + wydech, do tego filtr stożkowy i jeżeli reszta silnika jest w porządku to powinno przez jakiś czas jeździć. Pewnie jeszcze jest z tysionc innych gadżetów, które poprawią osiągi o których nie wiem. :P

"Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...